Sarah)
"Vil du lave en strandfest" spurgte Malene.
"Ja jeg vil" svarede Louis stolt.
"Så kun os 11 mennesker eller de 2 mennesker og jer andre" grinede jeg.
"Det sagde du bare ikke" svarede Zayn og gik truende hen mod mig.
"Jo jeg gjorde" grinede jeg og selfølgelig satte han sig på mig og begyndte og kilde mig
"Det (grin) kilder" skrig jeg
"St (grin) s-sto (grin) stop" skrig jeg vidre.
"Så skal du give mig et kys" drillede Zayn.
"Aldrig" svarede jeg.Harry)
Nu stopper de snart. Jeg så hende først. På en måde. Men hun elsker Zayn.Niall)
Gid det der var mig ikke Zayn.Malene)
De er så kære.
"Calum?" Spurgte jeg.
"Ja" svarede han.
"Må jeg få et kys" spurgte jeg.
"Ja det må du" svarede han.
Han kyssede mig blidt men det udviklede sig til snav.
"Get a room" råbte de andre og der flækkede vi af grin.Sarah) 1 time senere.Læs ikke det her hvis du bliver skadet af ordne og jeg menner det!)
Sarah) 1 time senere)
"Åh styles bliv ved" kunne man høre oppe fra Harrys værelse. Han kom hjem med en eller anden plastik tøs og man kan tydeligt høre hvad de laver. Jeg skal have beviser på de har gjordt det jeg filmer det. Jeg stod foran døren og åbnede den så de ikke hørte det og begyndte og filme.
"Åh det godt" skrig hun. Man kan se dem på videoen for de gør det op af kommoden.
Fuck Harry stønner højt.
1 time senere)
De er sgu stadig i gang. Han har sin Jerry oppe i røven på hende. Man kan virkelig de det også hendes bryster.
"Vent (støn) Harry (støn) du ha ikke fået dit blowjob" sagde plastik frækt.
Det kalder jeg hende. Hun gik ned til hans stive ting. Klamt hun tar den i munden.
Jeg filmer stadig. Okay jeg kan snart ikke holde mine grin inde. Okay jeg begyndte og flække af grin.
"Kom her ind pige" sagde plastik.
"Hvorfor" svarede jeg.
"Kom nu bare" svarede hun.
"Okay" svarede jeg og gik hen til hende.
"Hva skal vi to ikke lave nåde frækt" sagde hun frækt.
"Nej vi skal ikke! ....... Vent lige lidt er det dig Mille er du blevet lesbisk" svarede jeg
"Ja" svarede hun.
"Os jeg har jer på video den er mere end en time lang" svarede jeg og løb ind på mit værelse.
(De frække senere er slut nu)
"Sarah du åbner den dør nu" kommandere Harry.
"Jeg må ikke åbne døren for nøgne mænd" råbte jeg
2 timer senere) Harry)
Jeg sad inde på mit værelse med hende der pigen.
"Skal vi ikke lave nåde mere" svarede hun klagede.
"Nej ikke i dag vi kan mødes i morgen hos dig så bliver det (BIB)" svarede jeg og blinkede.
----
Hej alle mine med mennesker.
Så har i fået en del kapitler i denne måned.
nu er der kun 28 dage til min fødselsdag.
Ses med mennesker elsker jer
spis sundt kør, ikke overfor rødt, dyrk motion, børst dine tænder og bliv ved med og læse med.
YOU ARE READING
Sometimes
FanfictionSarah er en super model. På 20 år. Da hun får, Et job for 1D. Men kun i undertøj. Samtidig med at kæresten er utro. Men det vil Sarah skide på. Hende liv er ved og ændres forevigt. Sarah bliver lige pludselig lidt vild med? Plus hendes søster Man hv...