Kap 27. The candy shop

330 14 4
                                    

Sarah)
"Luke hemmings kan du så lette røven, vi skal ud og købe slik" råbte jeg gennem huset.
Har han gemt sig et sted herinde, jeg kunne høre et fnis fra skabet. Da jeg åbnede opdagede jeg der var Calum. Hvad er der galt med de drenge? "Seriøst" råbte jeg. Jeg gik videre til det næste rum hvor der også var et fnis det kom køkkenskabet, da jeg åbnede det faldt Micheal ud af det. "Hvad er der glat med jer dreng" spurgte jeg og sparkede til Micheal. "Han er i klaveret" grinede Micheal. "hvad" spurgte jeg med store øjne.

"og jeg gætter på jeg betaler" spurgte Luke. "ja" grinede jeg. Vi endte med og komme hjem med 4 kilo slik. Haha og jeg betalte ikke en krone. MUHAHAHAHA. Vi sang med på alle sange i radio'en hele vejen hjem. Luke er helt klart en af mine bedste venner. Han køber nemlig slik til mig. Okay det gør de alle sammen men what ever.

"Sarah vent lige lidt" lød det bagfra. Det var Zayn. "luke vent i bilen" sagde jeg. "Hvad vil du" spurgte jeg. "vi skal snakke" svarede han. "Zayn jeg har altså ikke lyst" sagde jeg og gik min vej. "Sarah ven nu lige lidt" råbte han. " så du kan narre mig" råbte jeg. "Jeg elsker dig" råbte han.



Undskyld for det lille kapitel.... :(

SometimesМесто, где живут истории. Откройте их для себя