Kap. 30. I am an aunt.

336 18 1
                                    

Sarah)
"Kan du ikke bare lave en sandwich til mig" sukkede Zayn. "Nej er du vimmer" grinede jeg. "Ikk bare en" græd han, falsk selfølgelig.

...

"Din telefon vibrer" råbte Zayn. Jeg tog den " Hej det er Sarah" sagde jeg. "Sarah skynd dig til hospitalet" lød det fra Calum tror jeg. "Hvorfor sgu jeg" spurgte jeg flabet. "MALENE ER GÅET I FØDSEL" råbte han panisk. Jeg lagde på og stormede ud til bilen.

Jeg køre sikkert som en gal. Hvis politiet stod der havde jeg fået en fartbøde. Da jeg endelig ankom løb jeg mod en receptionen. "Hvor kan jeg finde Malene Johensen" spurgte jeg hurtigt. "Værelse 123 etage 3" svarede hun ligegyldig.

Da jeg endelig fandt rummet blev jeg stoppet af Louis. "Ingen må gå derind, kun Calum" sagde han. Jeg prøvede og mase mig forbi. Jeg kunne høre et skrig derinde. "LOUIS RYK DIG, JEG SKAL DERIND" skreg jeg. Harry kom hen og hjalp Louis. De fik mig væk og sat mig i en stol. De skiftes til og stå vagt ved døren.

"Men jeg vil derind" sukkede jeg. Harry sad bare og gav mig det koldeste blik nogensinde. "Hvad er dit problem" vrissede jeg. "Dig" svarede han. "Hvorfor" spurgte jeg flabet. "Du er sgu lidt af en luder, nu er du pludselig kærester med Zayn" svarede han spydigt. "Vi er ikke rigtige kæreste. Vi har ikke valgt det okay" skældte jeg ud. "Det er fake alt sammen" sagde jeg. "Undskyld jeg blev sur på dig" svarede han. "Hold kæft, du har lige kaldt mig en luder" sagde jeg spydigt. Calum kom ud. "Noget nyt" spurgte jeg. "Nej, den vil ikke ud" sagde han. "Den, hvis Malene hørte det var hun blevet stiktosset" vrissede jeg.

"Har hun været sådan hele tiden" spurgte han. "Altså Harry har lige kaldt hende en luder så, faktisk ja hele tiden" svarede Luke. "Hold Din mund" vrissede jeg. "Hvorfor er du så sur" spurgte Micheal. "Jeg er gravid okay" vrissede jeg. "ER DU DET" lød det i kor. "Næh faktisk ik" svarede jeg og trak på skulderene. De vendte øjne af mig.

...

Vi har siddet her i 8 timer, og der er ikke sket noget som helst nyt. Hvad hvis hun dør. Så begår jeg selvmord, så er det sagt. Mit et og alt. Mit underligste møbel og ja jeg mener møbel. Jeg brugte hende som bord, den ene gang hun lig på gulvet. Hehe hun elsker mig.

Jeg begyndte og tænke på alle de minder vi havde sammen. Den gang jeg sad på hende, da vi sad på en gynge sammen pg et billede 1 minut senere hvor hun skubbede mig ned. Det er 2 fede billeder.

SometimesHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin