Sarah)
Hvor fanden er de nøgler. Hvordan skal jeg få startet bilen uden nøgler? Jeg bliver så stresset her for tiden!!! Jeg stoppede op og tog en dyb indånding. "Hvad leder du efter" spurgte en stemme bag mig. Jeg vendte mig om, det var Ash. Jeg kiggede overrasket på ham. Før jeg løb hen og gav ham et kram. "Hvad laver du her" spurgte jeg. "Jeg er her sgu da for at besøge dig" sagde han. Jeg grinede stille. "Hvad så hvordan går det med bandet" spurgte jeg. "Det går okay, vi arbejder på nye sange" svarede han. "Hvad med dig og model jobbet" spurgte han og fik sine øjenbryn til at danse. "Tjo det er okay, tager bare en lille smule på, du ved. Jeg spiser jo pludselig for to" svarede jeg. Han nikkede undrende. Men hans ansigts udtryk da det gik op for ham hvad jeg mente var guld værd. "Vent hvad" spurgte han chokeret. "Tillykke" grinede han og løftede mig op. Han svingede mig rundt. Jeg hvinede højlydt. Da han satte mig ned, kunne vi begge ikke stoppe med at grine igen. "De andre kommer faktisk senere" sagde han. "Skal jeg have 8 drenge her hjem" spurgte jeg chokeret. "Øh jaer altså, Malene kommer også" svarede han og gav mig thumps up på en akavet måde. Jeg blinkede bare, sagde intet. Han begyndte at grine. Jeg rullede øjne og begyndte selv at grine.Vi log helt fladt ud på sofaerne. Vi sad og så high School musical. Verdens bedste film ever! Jeg kunne se den sådan hundrede gange. Hvilket jeg også har gjort. Det bankede på døren, "Den er altid åben" råbte jeg. "Er det ikke farligt" spurgte Ashton. jeg trak på skulderen. "Hey" lød det ude fra gangen af. Micheal stak hovedet ind. "Bare kom ind" grinede jeg. "Hvad ser i"spurgte Micheal. Inden jeg overhovedet fik svaret lød det, "HIGH SCHOOL MUSICAL" fra Micheal. Ash og jeg grinede.
Da alle endelig var dukket op, sad vi og kastede popcorn efter hinanden. Vi havde rent faktisk popcorns krig. Luke og jeg gemte os bag ved sofa'en med en skål. Vi kunne se Niall komme kravlende hen mod spisebordet. Vi tog en håndfuld popcorn hver. Vi talte nedfra 3, lydløst før vi kastede dem på ham. Da Luke mimede nul, kastede vi. Jeg ramte ham lige i hovedet. Han tog armene i vejret, da den ene landte i hans mund. Vi grinede højlydt, hvilket fik os opdaget og beskudt.
Altså popcorn krig er sjovt, i andres hjem. For at ryde op her bliver ikke sjovt og jeg ved allerede godt hvem der skal gøre huset rent, det er ihvertfald ikke Harry som gør det. Jeg vendte øjne bare ved tanken om det. Der kommer helt seriøst til at dukke popcorn op overalt resten af året. Vent nej, de næste 8 år! Vent som højgravid bruger jeg da bare undskyldningen at jeg ikke kan, så er Harry automatisk tvunget til at gøre det!!! Det er en god plan, selvom jeg højeste sandsynligt ender med at gøre det når jeg så har født. Så det er et par uger der så ikke bliver gjort rent i vores hus. Typisk!
"Kan vi ikke snart tage ud til London eye" Spurgte Niall begejstret for 5 gang. "Jo vi tager snart afsted, det lover jeg" svarede Malene opgivende. Hvorfor vil han så gerne afsted? Hvad er der så specielt? Det tager 1 fucking time at komme hele vejen rundt jo? Det er lige gået op for mig hvor meget jeg egentlig bander. Er det mærkeligt? Harry og Louis Sad på hver deres køkkenstol og sukkede over Niall og hans ivrighed men Harry virkede meget anspændt og nervøs. Jeg tog bilnøglerne fra køkkenbordet og gik mod døren.
Vi kørte lidt rundt i London først, for vi skulle finde en parkeringsplads. Så vi kørte lidt frem og tilbage. Jeg lignede en kegle på udflugt, jeg har en let sommerkjole på og et par sandaler, mit hår sidder i en rodet knold! Men det ser også lidt sjovt ud, for det ligner ligesom at jeg er oppustet, problemet er bare at det er en lille levende person inde i min mave og for at være ærlig så skræmmer det mig!!!
Vi var alle steget ind i London eye, vi havde nu kørt rundt i en halv time og var halvvejs oppe. Harry stod med armene rundt om min mave bagved mig. Han gav let slip og holdte min hånd i et let greb. Jeg kiggede udover vandet og Kunne ikke andet end at forstille mig hvor smukt der faktisk var. Harrys hånd forsvandt fra mig, jeg kunne hører nurgh lyde rundt omkring, jeg vendte mig om. Der så jeg det ske. Det man altid drømte om som lille. Han sad der på et knæ med den smukkeste ring i hånden. Jeg tog mine hænder op for munden og fik tårer i øjnene, jeg opdagede først nu at alle de andre stod med hver deres rose i hånden. Tårnene begyndte stille at trille ned af mine kinder. "Sarah jeg har fra den første dag jeg så dig til det photoshoot, vidste at du var noget for mig" startede han ud. "Lige siden jeg kyssede dig for første gang vidst at du skulle være min" forsatte han. "Så derfor spørger jeg dig nu, Sarah vil du gøre mig den ære at gifte dig med mig" spurgte han. Jeg kunne slet ikke holde tårnene tilbage.
KAMU SEDANG MEMBACA
Sometimes
Fiksi PenggemarSarah er en super model. På 20 år. Da hun får, Et job for 1D. Men kun i undertøj. Samtidig med at kæresten er utro. Men det vil Sarah skide på. Hende liv er ved og ændres forevigt. Sarah bliver lige pludselig lidt vild med? Plus hendes søster Man hv...