Kap. 36. Hello.... Harry

258 12 1
                                    

Sarah)
Jeg er så træt hele tiden. Jeg er oppe uafbrudt jeg tror snart jeg falder i søvn. Man bliver sgu da træt af og tage Photoshoots midt om fucking natten har de hørt om søvn? Jeg vil starte en familie, have børn jeg er snart 30! Eller jeg er faktisk kun 23 men altså. Jeg vil ikke vente meget mere.

Jeg må ringe til en. Uden jeg tænkte over det havde jeg ringet til Harry.
"Hej det er Harry" lød der. Jeg trak bare vejret jeg sagde ikke noget.
"Hallo er der nogen" lød det igen, jeg kunne ikke sige noget.
"Hej Harry, det er Sarah" sagde jeg.
"Hej Sarah hvordan går det" spurgte han. "Fint eh fint godt" svarede jeg nervøst. Den sætning gav ikke engang mening Sarah for filen da.
"Er du sikker" spurgte han.
"Nej, jeg vil bare så gerne have en familie, børn, blive gift og blive lykkelig" sagde jeg.

Det gik op for mig hvad jeg lige havde sagt til ham. Jeg skyndte mig og lægge på.
"Sarah havd gik det ud på" råbte jeg.

Harry)
Hvad? Jeg forstår intet lige nu. Jeg vil være den fyr det sker for. Jeg ville ende lykkeligt med hende!!! Jeg glæder mig bare til at Touren er omme og vi kan komme hjem. Der er kun 1 uge til og jeg glæder mig.

Jeg elsker hende virkelig. "Harry hvad er der galt" spurgte Liam. "Jeg.... jeg elsker... Sarah" den sidste del mumlede jeg. "Hvad" spurgte han forvirret. "Jeg elsker Sarah" råbte jeg. "Jeg elsker hende virkelig" sagde jeg ivrigt. "Vi må hjem nu" sagde jeg. "Harry vi har en uge til vi er hjemme" grinede han. "Øv" sagde jeg dramatisk. Han grinede bare.

Sarah)
"Hvad mener du" spurgte jeg.
"Sarah du skal slappe helt af men jeg har fået kræft i brystet" sagde han.
"Nej det kan ikke være sandt" sagde jeg ivrigt.
"Der må ikke ske dig noget" sagde jeg!
"Jeg ringer og fortæller Malene det" sagde jeg.
"Vi ses" sagde han og lagde på.

Jeg ringede hende op.
"Hej Malene jeg skal fortælles dig noget" sagde jeg.
"Havd er det" spurgte hun

----
Hvad fortæller Sarah mon det er der har fået det? Dam Dam Dam det er ikke ovre...

SometimesOnde histórias criam vida. Descubra agora