Kap. 39. He asked me out?

242 10 4
                                    

Harry)

jeg er ikke sikker på min plan mere! jeg står foran hendes hus og ryster som en sindsyg. ikke kun fordi her er koldt men fordi jeg er nervøs af H til! jeg vil ikke miste hende! Hun betyder for meget. jeg kunne se hende i køkken vinduet. jeg listede op til lejligheden. jeg listede forbi køkkenet og stillede mig ved pejsen. Her lugtede af Kaffe. Jeg kunne høre højhælede mod gulvet. jeg satte sangen Thinking out Loud med Ed Sheeran på.

Hun fik et lille chok da hun så mig. "Hvad laver du her Harry" spurgte hun chokeret. jeg gik ned på et knæ. hun fik tåre i øjne. "vil du gå på en date med mig" spurgte jeg. Hun stivnede. der gled en tåre ned af hendes kind. "Ja" sagde hun. hun lysnede op som et juletræ. hun sprang lige i armene på mig. jeg løftede hende op. Vi smilede begge to stort. Tænk hun sagde ja. Jeg er så overrasket. jeg kyssede hende på panden. hun havde godt fat i mine bluse.

Sarah)

jeg er så chokeret. Det er så vildt. Han er så fantastisk. jeg Elsker ham virkelig meget han er bare en drøm. Det føltes som om jeg drømmer. vi støtter vores pander mod hinanden. han måtte dukke sig lidt og Den eneste grund til jeg næsten kan nå er fordi jeg har stiletter på. Han er pænt højere end mig, trist men sandt.

Det hele er bare vildt. Jeg lavede ham en kop kaffe. vi satte os i sofaen og snakkede om alt mellem himmel og jord. Barndom, søskende og forældre. Hvordan jeg mistede min mor. Vi grinede en del. Alt er bare vildt. Jeg kiggede på rosen der log på bordet og smilede. Han kiggede på mig. "Må jeg overnatte her jeg magter ikke rigtig og køre hjem" spurgte han. "ja" smilede jeg. jeg redte op på sofaen glemte jeg og sige det er en sove sofa? jeg gik op og tog nattøj på. jeg lagde mig under min dyne.

Jeg vågnede på grund af et mareridt. jeg listede ned til Harry, jeg kom til og vække ham "undskyld det var ikke med vilje" sagde jeg. "Det er okay, hvad er der galt" spurgte han. "mareridt" svarede jeg. Han rejste sig fra sofaen og trak mig ind i et kram.

Vi endte med og snakke hele natten. Om VS fashion show i Paris. Det var så vildt. Til at vi skal på den røde løber i morgen. Vi snakkede om at gå der hen sammen. Vi kiggede hinanden i øjnene og han rykkede tættere på. Vores læber ramte hinanden!

Forfatter besked!!!!

Hey alle. jeg elsker jer men tænkte lige på en ting.

Skal Harry og Sarah være sammen eller Zayn og Sarah??

farvel ;)

SometimesWhere stories live. Discover now