Sarah)Jeg havde ringet efter Filippa. Hun begyndte at ordne mit hår. Harry var taget hjem. Han ville hente mig senere. "Sarah Sid nu stille med hovedet" grinede Filippa og gav mig et lille klap i baghovedet. Jeg grinede. "Undskyld jeg er lidt distraheret" grinede jeg. "Er det noget mellem dig og Harry" spurgte hun. "Ja, han har gjort mig gravid" svarede jeg. "HVAD HAR HAN" råbte hun. "Jeg laver sjov" grinede jeg. Hun tog sig til hjertet. "Du gav mig et hjertestop" sagde hun. Mit eget eget hjerte bankede der ud af! Jeg er faktisk lidt nervøs.
Det lød en banken på døren. Vi kiggede forvirret på hinanden. "Han burde da ikke allerede være her" sagde jeg. Filippa overasket ud. Jeg åbnede og ind kom Niall. "HVAD HAR DU GJORT" spurgte han. Både Filippa og jeg fik et chok. Hun fik store øjne og kiggede på mig. "Hvad" spurgte jeg forskrækket. "Hvad har du gjort ved Harry" skældte han ud. "Hvad mener du" spurgte jeg nervøst. "Han er så forelsket" grinede Niall han sagde de to første ord alvorligt men så flækkede han af grin. Jeg slog ham på armen. "Niall det der må du aldrig gøre igen" sagde jeg alvorligt og tog mig til brystet. "Av" sagde han og lavede sad face mens han holdte det hvor jeg slog.
"Hvorfor er du her egentlig Niall" spurgte jeg nysgerrigt. "Jeg er her for og hjælpe" grinede Niall. "Med hvad" spurgte jeg forvirret. "Eh det ved jeg ikke" grinede han. Han kiggede på Filippa. Hun så ikke noget. Filippa gik ud for og finde noget hårspray. "Er du lidt små forelsket i Filippa" spurgte jeg. Han rødmede. "Hun er da vel pæn nok" grinede han. Jeg lavede øjenbryns dansen han flækkede af grin. "Spørg om i skal følges" grinede jeg. "Med hende? hun siger jo bare nej, det gør alle jeg spørger" svarede han og kiggede ned. "Filippa nej hun ville sige ja" grinede jeg. Jeg grinede ikke højt jeg fnisede nok mere. "Hvordan skal jeg spørge hende" spurgte han. "Hvordan tænker du" spurgte jeg. "Altså skal jeg bare gå hen til hende og sige 'vil du følges med mig" spurgte han. "Ja det vil jeg gerne" fnisede Filippa. Niall rødmede. "Du hørte det" spurgte han flovt. "Ja men jeg er glad for jeg gjorde" grimede hun og kyssede ham på kinden.
Jeg fandt en kjole til Filippa, som hun kunne have på til festen. Hun skyndte sig og jeg mener virkelig skyndte sig og klæde om. Hun smilede ivrigt. "Du ser så godt ud" grinede jeg. "Tak for alt" sagde hun og krammede mig. "Alt for dig" sagde jeg og krammede tilbage.
Niall stod med smoking på det opdagede jeg faktisk først nu. Han kiggede rundt i min lejlighed. Han så nervøs ud. Det bankede på døren. Niall åbnede. Han vidste ikke jeg holdte øje med ham. "Niall hvad fanden laver du her" spurgte Harry i chok nærmest. "Jeg kæmper om Sarahs hånd" sagde han men flækkede så af grin. "Jeg laver sjov jeg skal følges med Filippa" grinede Niall. "Øhh hvem er Filippa" spurgte Harry. "Sarahs stylist" grinede Niall nervøst. "Når det er pigen du kan lide" drillede Harry. Jeg fnisede over dem.
Filippa tog mig hånd og vi gik sammen ud til drengene. Eller Filippa kom ud af døren først for min dør er ikke så bred. Niall smilede. Da Harry så mig lyste han op som et juletræ. Han havde formet sin mund som et O men det blev mere til at hans kæbe log på gulvet. Jeg grinede og trak ham ind i et kram. "Du ser fantastisk ud" Grinede han. "Tak" smilede jeg.
Harry åbnede bildøren for mig. Vi gik mod den rødeløber jeg gik ind først og så ville han komme bagefter. Hans snørebånd gik op. Hvem tager også støvler med snørebånd på når vi skal på den rødeløber? Der var kliklyde lød over alt alle de billeder. Da Harry kom ind Gik de endnu mere amok. Men da han så tog mig i hånden og vi smilede til hinanden gik de endnu mere amok. Jeg fik faktisk et lille chok jeg vidste ikke han ville tage min hånd foran alle! Jeg blev virkelig chokeret faktisk. Han kyssede mig på panden. Malene kom omme bagved. "Jeg vidste de ville ende sammen 30 dollars Tak" sagde hun og pegede på Calum. Calum surmulede en del.
YOU ARE READING
Sometimes
FanfictionSarah er en super model. På 20 år. Da hun får, Et job for 1D. Men kun i undertøj. Samtidig med at kæresten er utro. Men det vil Sarah skide på. Hende liv er ved og ændres forevigt. Sarah bliver lige pludselig lidt vild med? Plus hendes søster Man hv...