Kap. 24. Love me.

443 21 1
                                    

Sarah)
"Jeg er sulten" grinede jeg mens jeg log med Ashton i min seng.
"Faktisk er jeg også" grinede han.
"Fedt skal vi tage ud på en pizzabar?" Grinede jeg.
"Ja" grinede han.
"Skal vi tage Niall med?" Spurgte jeg.
"Hvorfor ik, han er sikkert sulten" grinede han.
"Som altid" svarede jeg.
Vi gik grine ud af værelset. Og Harry står selfølige ved trappen og glor på os.

Harry)
Hvorfor kan hun ikke bare elske mig istedet for? Jeg er bedre end ham. Jeg så hende først jeg har første ret. Jeg er ligesom bedre end ham! Der bliver nød til og komme et drengemøde. Jeg så hende først det er mig hun skal kunne lide.

Ashton)
Vi sad på en cafe niall havde bestilt like 3 sandwich og Sarah kun en og jeg har 2 så ja han er i hvertfald sulten i dag.

Da maden endelig kom skovlene niall bare ind han skulle nødig sø af sult.
...

"Okay Drenge vi skal snakke om at jeg så Sarah først, så jeg har første ret og i må ikke date hende!" Sagde jeg lige ud!
De andre drenge kiggede underligt på mig!
"Men Harry hun har ikke følelser for dig!" Lød det fra Louis.

Sarah)
"Det er sandt jeg har ikke følelser for dig" sagde jeg.
"Se jeg sagde det jo" sagde Louis!
"Ja du sagde det og der er INGEN der har første ret til mig!" Hvæsede jeg!

Harry)
Fuck.... Der dummede jeg mig. Hun hader mig sikkert nu. Hvad har jeg godt gjort er jeg dum eller hvad?

SometimesDonde viven las historias. Descúbrelo ahora