Kap. 28. i would never do that

325 17 0
                                    

Harry)

"SÅ DU FUCKING OVERFALDT HAM" SKREG JEG. "UNDSKYLD HARRY" Skreg Klara, Mit nye flirt eller ex-flirt. "Undskyld okay" græd hun. "Bare gå okay" svarede jeg koldt. Hun gik, Sarah kom ind og spurgte hvad der skete, men så dum som jeg er flippede jeg ud på hende.

Sarah)

Nu hvor jeg tænker over det, har jeg endelig være kærester med næsten alle drengene. Hvor klamt egentligt .fy for fanden. Jeg er ulækker. Jeg har brug for noget tid alene. jeg begyndte og pakke mine ting sammen. jeg skyndte mig og leje en lille lejlighed. "DRENGE" råbte jeg og de kom alle gående. "Jeg har valgt at jeg vil bo lidt for mig selv" sagde jeg og kiggede ned. De stod alle bare stirrende. "Faktisk ville vi bede dig om og flytte ud" sagde Luke og kiggede væk. "I ville smide mig ud" spurgte jeg. ingen svarede jeg tog mine ting. smækkede med døren da jeg skyndte mig ud. "Vent Sarah" kunne jeg lige høre en sige.

Vent nogen af mine ting er stadig i den anden lejlighed. min stakkels seng. Jeg ringede til Malene. "Kom vi skal hente mine ting hos drengene" sagde jeg "Okaay er på vej" grinede hun og lagde på.

Vi ringede på dørtelefonen. "Det er Harry" kom det der oppe. "Det er Sarah og Malene, luk op jeg skal have mine ting" svarede jeg koldt. Han lukkede op. vi gik ind på mit tidligere værelse. Vi fik båret alt ud. "Hej Sarah" smillede Louis skævt. "Bare gå, i tænke jo alligevel kun på jer selv" svarede jeg. "Det var ikke ment sådan, det ved du da" sagde Louis og kiggede ned. "Nej Louis det ved jeg ikke" sagde jeg og tog min sidste taske og gik.

Louis)

"Sarah har ikke tænkt sig og tilgive os" sagde jeg. "Hvad har vi dog gjort" sukkede Micheal. "Hun var jo så sjov" sukkede Calum.

Vi valgte og ringe til hende. "Hvad vil i" spurgte Sarah koldt som det første. "Vi vil gerne snakke med dig" svarede Harry. "Nej tak" sagde hun og lagde på. "Okay vi er har virkelig dummet os" sukkede Liam. "Jeg tror faktisk jeg har en ide" sagde Ashton.

Sarah)

"Sarah kunne vi måske snakke" spurgte han. "Okay vi mødes i parken om 10" sagde jeg. "Okay ses der" svarede han. Jeg skyndte mig og tage mine sko på. Jeg låste lejligheden af og gik mod parken. Der sad han på en bænk. Ventede på mig. "Hey du kom faktisk" grinede han. "Ja det gjorde jeg" svarede jeg. "så" sagde han. "Du ville snakke med mig Zayn" sagde jeg.

SometimesWhere stories live. Discover now