Sarah)
Hvad skal jeg dog gøre! Min hjerne dør jo snart af det her stres!
"Stå så stille" grinede Carter og kastede mig ned i sofaen og lagde sig på mig!
"Hvad laver du?" Spurgte jeg grinene.
"Jeg er ved og få spat af at du går rundt!" Grinede han.
"Sorry" fnist jeg.
"Hvad skal vi lave" spurgte jeg.
"Det ved jeg ikke, vi kan snakke lidt om hvad der er sket med dig og din søster" spurgte han.
"Altså hun har ændret sig" mumlede jeg.
"Hvordan?" Spurgte han.
"Hun er stædig og hele tiden gnaven jeg så hende være ud og løbe med Calum og hun ville hele tiden have en pause" det meste mumlede jeg vidst.
"Og?" Spurgte han.
"Hun virker mere rund i det" mumlede jeg inden det gik op for mig.
"Kan du se hvad det..." Mere noget han ikke og sige før jeg afbryd ham.
"HUN ER GRAVID" hvinede jeg.
Jeg tog min telefon frem og ringede til hende.
"Hej det er Malene" vrissede hun.
"Jeg ved hvorfor du er så sur, gør du?" Spurgte jeg.
"Øhh.... Nej" mumlede hun mens hun stammede.
"Du er... Øh... Gravid" mumlede jeg.
"What" mumlede hun.
"Dårlig form, rund mave, tit gnaven og skælder folk ud" fniste jeg.
"Jeg skal være mor" hvinede hun.
"Tag lige en graviditets test honey" grinede jeg.
"God ide" grinede hun.
"Jeg må gå ses" grinede jeg og lagde på.
"Jeg køre lige ud til nogen venner" grinede Carter og kyssede mig på munden.
"Okay" mumlede jeg.
Han skyndte sig ud af døren.2 timer senere)
Selfie selfie selfie har jeg fucking taget i 2 timer af mig selv. Jeg dør af kedsomhed red mig Batman. Ej okay styr lige fantasien Sarah. TV. Jeg tændte for tv'et og skiftede hen på MTV.
P-paparazzi
"Hvordan føles det når Sarah ikke er på Tour med jer mere" spurgte P.
"Vi savner hende allesammen" mumlede Harry.
"Betyder hun meget for jer" spurgte P.
"Ja det gør hun rigtig meget, så Sarah hvis du ser det her pleas kom hjem" sagde de i kor.
3 timer senere)"Hvor er han mon hvorfor tager han ikke sin telefon" vrissede jeg mens jeg gik rundt om spisebordet.
Min telefon ringede.
"Hej det er Sarah" mumlede jeg.
"Hej du snakker med Abby fra Londons hospital kender du en Carter" spurgte hun.
"Øh det er min kæreste" svarede jeg.
"Jeg er ked af og sige det men han er død" svarede hun medfølende. Okay vær lidt mere kold og sige det over telefonen"
Vent HVAD..... Der brasede min verden sammen!!Dam Dam Dam kapitel her kom det! Så kan i læse igen... Og Carter er død hvem så den komme?!
Kys Fra Cille.
YOU ARE READING
Sometimes
FanfictionSarah er en super model. På 20 år. Da hun får, Et job for 1D. Men kun i undertøj. Samtidig med at kæresten er utro. Men det vil Sarah skide på. Hende liv er ved og ændres forevigt. Sarah bliver lige pludselig lidt vild med? Plus hendes søster Man hv...