Sarah)
Der stod vi, som vi har gjort så mange gange på den rødeløber. Venter på en paparazzi kommer så jeg kan fortælle det er slut. At mig og Zayn ikke et et "par" mere og at jeg ikke vil være den her kendte pige mere, jeg vil være mig selv.
"SARAH, Sarah herover" lød det fra en. Jeg gik derhen og smilede. "Nogen nyt og dig og kæresten. Det hotte kendis par" spurgte han. "Ja, vi har valgt og slå op" sagde jeg og kiggede ned. "Hvorfor" spurgte han. "Mit hjerte høre til en anden" svarede jeg. "Hvem" spurgte han. "En fyr jeg ved der kan passe på mig" smilede jeg og gik videre.Jeg kan ikke skuffe folk. Jeg kan ikke lade mine fans gå ned. Jeg har selv valgt og blive model det er min egen skyld. Harry kom hen til mig. Jeg kiggede bare ned. Jeg havde tåre i øjenkrogen. Han sagde ikke noget. Jeg kiggede op og han trak mig ind i et kram. Jeg maste ham tæt ind til mig. Et par få tåre slap fri. "Jeg syns vi alle og jeg mener alle skal have en snak" sagde han. Jeg nikkede bare.
Vi fandt et rum hvor ingen andre var så var vi alle 10 derinde. De 2 små bliver passet. Vi sad der bare ingen sagde rigtig noget. "Jeg syns vi skal tænke tilbage på den gang vi mødtes og da vi var i Mexico" grinede Louis. "Jeg kan huske du kyssede min damn bamse" grinede jeg og pegede på Louis. "Hey, det var dig der hele tiden snakkede med planter og kommoder" grinede han. "Jeg kan huske vi smed Harry i poolen, men han sov bare videre" grinede Liam. "Hey Bruno nr. 2, du var da ellers altid så stille" grinede jeg. "Hvis du bare vidste hvad vi kaldte jer" grinede Niall. "Hvad kaldte i os" spurgte Malene nysgerrigt. "Hottie 1 og 2" grinede Harry. Vi flækkede af grin. "Jeg kunne godt bruge en ny tur til Mexico" grinede Jeg. "Det kunne jeg også, men vi har snart Tour" svarede Luke. "Det har vi også" sagde Liam. "Og jeg skal med Calum på Tour" sagde Malene. " forlader i mig allesammen" spurgte jeg. "Undskyld" sagde Harry. "Så må vi hellere sige farvel med respekt" sagde jeg lumsk. De kiggede bare på hinanden. "Ses" sagde jeg og gik. De så forvirret ud men Malene regnede den hurtigt ud. "Det er hendes farvel" sagde Malene og kiggede ned. De åbnede munden lidt men de lukkede pænt hurtigt igen.
Det regnede udenfor. Jeg skubbede mit hår til siden. Der er kun 1 ting og gøre. Det der gør mig gladeste.
Jeg stod i salen, hvor vi skulle holde modeshow næste uge. Jeg gik rundt. Jeg øvede mig på at gå og hvordan jeg skulle stå. Jeg satte musik på og begyndte bare og gå. Gøre det jeg er bedst til.
Nyde livet!
YOU ARE READING
Sometimes
FanfictionSarah er en super model. På 20 år. Da hun får, Et job for 1D. Men kun i undertøj. Samtidig med at kæresten er utro. Men det vil Sarah skide på. Hende liv er ved og ændres forevigt. Sarah bliver lige pludselig lidt vild med? Plus hendes søster Man hv...