Sarah)
"Det er sådan at far har fået kræft i brystet" sagde jeg på randen til og græde.
"Hvad" spurgte hun.
"Han har kræft, vi kan miste ham" sagde jeg og der brød jeg sammen.
"Calum og drengen har lige ungerne svar lige på FaceTime" sagde hun.
"Hej" sagde jeg og prøvede og smile.
Vi havde begge to makeup smurt ud i ansigtet.
"Der kommer nogen Kom vi gemmer os" sagde Malene og kravlede ind i et skab.
"Havd gør jeg Liam, jeg er virkelig vild med hende" sagde Harry.
"Hvis du er så vild med hende så ring til hende" sagde Liam tror jeg det er.
"Okay jeg ringer til Sarah i morgen" sagde Harry. Jeg tabte kæben og det samme gjorde Malene. Hun faldt ud af skabet, Liam og Harry stod bare og stirrede på hende.Ingen sagde noget, jeg nyste pludselig. Så stivnede Harry. De vidste ikke at Malene snakkede med mig. "Sarah" spurgte han. "Nej ikke Sarah det er Cara" sagde Malene. Harry kiggede på hende som om hun var dum for han kunne se det var mig eftersom at hun tabte sin telefon. Jeg trykkede læg på. Jeg fandt en pude og skreg ned i den. Fuck mit liv, jeg ved hvad jeg vil få det bedre af.
10 minutter efter står jeg i en møbel butik og glor på puder. Jeg elsker puder. Jeg endte med og købe 4 nye puder.
Burde jeg give Harry en chance? Kan jeg lide ham? Havd er der galt med mig? UHHH PANDEKAGER!!!! Sarah fokus! Hvad skal jeg dog gøre. Nej helt seriøst hvad har jeg rodet mig selv ud i? Hvad gør jeg, hvad gør jeg. Shit shit shit. Jeg er så forvirret! Jeg kunne græde! Jeg holder af ham! Det gør jeg virkelig. Jeg kan huske den gang han log i min seng og sagde han elskede mig! Jeg panikkede og stak af? Hvad gik der af mig? Var jeg for bange til og sige jeg også elskede ham? Vent hvad? Jeg.... jeg... hvad? Hvad sagde jeg lige? Jeg elsker ham da ikke? Gør jeg? Måske? Øh hvad sker der. Det er nu jeg mangler en mor, en veninde eller min søster var her. Hvad gør jeg. Jeg har tit tænkt på ham. På den gang vi mødtes. Hvordan han stirrede på mig! Det var underligt men stadig ret. Det er lige gået op for mig!
Jeg elsker Harry!
YOU ARE READING
Sometimes
FanfictionSarah er en super model. På 20 år. Da hun får, Et job for 1D. Men kun i undertøj. Samtidig med at kæresten er utro. Men det vil Sarah skide på. Hende liv er ved og ændres forevigt. Sarah bliver lige pludselig lidt vild med? Plus hendes søster Man hv...