Kap 7! Im not a pshycopat and i mean it!

916 39 0
                                    

Zayn)
Sarah nægter og komme ud. Hun låser døren op med hovedet nede i sin IPhone.
"Av" skreg hun da hun gik lige ind i en kommode. "Nu stopper du din skinke, jeg er så træt af dig kan jeg sige" råbte hun af kommoden. "Sarah du snakker til en kommode" grinede Luke. "Skal du have tæsk" svarede hun truende.
Sarah)
"Er du sindsyg " grinede Harry. Malene gik hen til ham og stak ham en syngende lussing og jeg skulle lige til og springe på ham og det samme med Malene men Calum og Luke holdet fast i hende og Zayn og Bruno nr. 1 holdet fast i mig.

56 min efter)
De gav endelig slip på os og lige da de gjorde det sprang mig og Malene på ham det endte med at hele 5sos prøvede og fjerne Malene og resten af 1D med mig. De fik os endelig til og give slip og jeg stod bare i Zayn's arme. Jeg trak mig væk fra ham og gik hen og fandt en vase og kastede den efter Harry og jeg ramte skam kan du tro. Lige på skulderen og han skreg bare. Tøse dreng. Malene og jeg løb alt hvad vi kunne ud mod poolen. Vi kiggede tilbage Zayn og Calum løb efter os. Bare så i ved det har Malene og Jeg bikini på. Så vi lavede hovdespring ned i poolen.

Malene) 1 time efter)
Vi har undgået drengen og hvis de talte til os var vi mega og jeg mener virkelig mega flabet. Hvis de sagde snak nu til os. Så var det sådan noget med hvorfor skal vi dog snakke med sådan nogle som jer. Sådan total irriterende.

Sarah)
Jeg gik rundt ned i lobbyen og snakkede med en plante. "Sarah" spurgte en bag mig.
Jeg vendte mig om og der stod Zayn. "Hvad" svarede jeg tarveligt. han sukkede og gik hen og løftede mig op over skulderen på ham. "Sæt mig ned din skinke" råbte jeg.
Alle gloede bare på os. "Kom så Sarah du kan ikke blive ved med og snakke med planten" grinede han. "Men jeg elsker hende hun er så sød" svarede jeg og begyndte og sprælle rundt.

Jeg kom op og blev bundet til en stol, med reb tror jeg og Malene ved siden af mig.
"Okay piger, sig hvad der sker med jer" kommandere Ashton. jeg bryd sammen og det samme med Malene. "Forsvind" råbte jeg. "Skrid nu" råbte Malene de skyndte sig alle ud af døren. "Bind os lige op" råbte Malene efter dem men ingen kom tilbage.
Jeg fik min iPhone op af lommen. Jeg ringede til Luke. "Det er Luke" svarede han ligeglad. "Vil du komme og binde os op" svarede jeg. "Næ det gider ingen af os" svarede ham flabet og lagde på. Ashton kom ind af døren. "Jeg skal bare have min IPhone" svarede han ligeglad. Jeg tog min lommekniv op af lommen og fik mig fri og bagefter Malene. jeg løb mod badeværelset og ridsede lidt mærker på min mave det gjorde ikke rigtigt ondt. Men det blødte jeg tog min t-shirt udover igen og gik ud alle drengen sad og så tv. "Hvad er der sket" råbte Calum  og kiggede på min mave. SHIT blodet er gået i gennem min t-shirt.

SometimesWhere stories live. Discover now