Sarah)
"Hvordan kunne du gøre det" råbte jeg, Zack lige ind i hovedet.
"Undskyld sarah" svarede han ligeglad.
"Du var mig fucking utro, UD MED DIG" råbte jeg og lagde tryk på ud med dig.
"Fint" råbte han og gik.
Tårerne væltede ned af mine kinder. Min telefon ringede det var Malene.
"Hey smukke jeg kan ikke komme ud af dit walk-in skab, jeg har låst mig selv inde" grinte hun.
"Bag ved der hvor mine sko står?" grinede jeg.
"Ja faktisk, godt gættet" grinede hun
"Igen, det er altid der" grinede jeg.
"Hvorfor får du ikke en gps" grinede jeg
"Ses" grinede hun
Jeg åbnede skabet. vi deler værelse vi har et i hver vores side af værelset men det er ret stort. Altså værelset.Jeg skyndte mig og finde min bikini frem, det samme gjorde Malene og så løb vi nede til Poolen for og få lidt sol. Jeg ligner alligevel et lig her for tiden og det er det samme med Malene hehe. Vi har kun 2 læggestole så mig og Malene lægger i den samme. Malene løb ned i poolen og sprang i. Jeg lukkede øjne og nød solen Og bum så var jeg våd. Hun havde hældt en spand vand ud over mig og jeg skrig af forskrækkelse. Min telefon ringede. Typisk jeg snakker godt nok tit i telefon.M=mig) fotograf=f)
F: Hey hotte vil du have taget billeder" spurgte han. (Han er bøsse)
"Ja gerne" sang jeg.
"Du er hypper i dag hva? Men altså det er i nåde frækt undertøj"
"Okay" sagde jeg og fjollede rundt med min smukke søster.
"Det er med" mere noget han ikke og sige før min mobil var gået død. Pis. Jeg løb ind og satte den til opladning. Men hoppede lige på hovedet i poolen balgefter. jeg skyndte mig og sætte mig i svanen (et stort badedyr man kan lægge i) og Malene tog et billede, sikkert til Twitter.
"Hva så de damer" grinede Calum og kom ud (Min søsters kæreste)
Og boom jeg faldt i baglæns i poolen. Chok egentlig.
"Hey" sagde Malene og løb hen og kyssede ham.
"Get a room" grinede Jeg.
de var flade af grin. Men jeg rullede bare øjne af dem. Jeg hoppede op af poolen og gik hen og nikkede til Malene så vi to fat i Calum's arme.
"Luk øjne" sagde Malene og han gjorde det.
Og det sagde plask og så var han i vandet vi stod og flækkede af grin. Men det endte med at jeg faldt i vandet og fik vist hevet Malene med mig ned.
"Sorry" grinede jeg.
Jeg løb ind i stuen og tog min telefon og ringede tilbage til fotografen.
"Hey hotte du skulle have taget billeder med selveste....."
YOU ARE READING
Sometimes
FanfictionSarah er en super model. På 20 år. Da hun får, Et job for 1D. Men kun i undertøj. Samtidig med at kæresten er utro. Men det vil Sarah skide på. Hende liv er ved og ændres forevigt. Sarah bliver lige pludselig lidt vild med? Plus hendes søster Man hv...