Kap. 29. For fansne?

330 16 1
                                    

Sarah)

"Jeg syns virkelig du skal tilgive dem, fansne er gået helt amok de ved allerede hvad der er sket" sagde Zayn. "Nej jeg gør det ikke" sagde jeg. "Hvorfor ikke" spurgte han. "Det de gjorde er ikke en del af hele verden, det er privat liv" sagde jeg. Der løb en tåre ned af min kind. "Jeg går nu" sagde jeg og gik.

Der løb tåre ned af mine kinder. Jeg kan lige se for mig forsiden i sladre bladende, Sarah Johnson tudbrøler i parken. Der kom to fans hen til mig. "Må vi få taget et billede sammen med dig" spurgte de. "Ja" svarede jeg og tørrede en tåre væk. "Hvad er der galt" spurgte den anden. "Pas på med og bo med drenge" sagde jeg, de nikkede forvirret. Vi fik taget de billeder og de fik et kram hver. I det mindste elsker de mig.

....

Jeg har endelig fået pakket alt ud. Jeg er stor fan af Rihanna så jeg hang lige et par billeder af hende. Bare en lille smitter du ved. Min manager ringede pludseligt. "Sarah kom her en nu" sagde han og lagde på.

Da jeg kom der hen sad Zayn på en stol og jeg blev bedt om og sætte mig på den anden. Jeg mumlede hej. "Okay i to er begge unge, og i skal spille forelsket for fansene. De trænger Til lidt romantik i ved" sagde han. "Hvad skal vi" sagde vi i kor.

Vi tabte faktisk den kamp. Så nu skal vi spille forelsket. Sikke en underlig verden. "Er du klar" spurgte han og tog min hånd. "Så klar som jeg kan blive" svarede jeg og vi gik ud. Der var skrigende fans over alt. Vent hvad laver de egentlig her. Vi gik gennem flokken og ned gennem gaderne. Nogen af fansene løb efter os. Vi kom endelig hen til den sort bil. Zayn holdet døren for mig - det endte bare med de skreg endnu mere. Da vi kom ind i bilen og fik lukket døren. Stoppede vi med og holde i hånd. Det var akavet inde i bilen.

...

Jeg kan ikke fatte jeg skal spille hans kæreste. Hvor mig? Hvorfor ikke en anden. Vi har været kærester før og det gik ikke så godt. Jeg fandt er par brune stiletter frem og valgte og gå ud og shoppe. Måske møde nogen fans. Det er ikke fordi jeg ikke gider og have dem. Men de ka. Godt være lidt for meget. Jeg valgte og tage er bad. Inden jeg tog afsted.

SometimesWhere stories live. Discover now