Kap. 35. They left without a goodbye

248 12 0
                                    

Sarah)
Det har taget alt fra mig. Sara og Cameron de er taget med Malene og Calum. Alle drengene skal på Tour og jeg er efterladt alene. Uden noget og lave. Ingen ringer jeg har ingen venner.Hvad skal man lave. Hvorfor har jeg ikke flere venner. Min telefon ringede. Der stod Zack.
"Hej det er Sarah" sagde jeg Toneløst.
"Ehm Hej Sarah det er mig Zack" sagde han.
"Er der noget du vil" spurgte jeg.
"Hør undskyld for det der du ved nok den gang. Okay det var ikke med vilje og jeg ved godt det er meget sent at jeg undskylder. Da det er meget meget meget lang tid siden. Men jeg har meget mig i så lang tid. Men mest af alt over at jeg aldrig undskyldte rigtigt. Jeg var et fjols på stoffer og en alkoholikere. Hver dag siden har jeg fortrudt. Efter 3 år er det vildt jeg at først har turde sige det nu" sagde han.
"Wow" svarede jeg og lagde på.
Havd gik det ud på? Hvad sker der dog nu? Hvorfor har han først Ringet efter 3 år? Vil han snyde mig? Er der helt seriøst gået 3 år. Jeg er så forvirret.

Harry)
Stakkels Sarah. Hun er alene. Vi alle er taget afsted og vi sagde ikke engang farvel. Hvad er der galt med os? Jeg ringede til Malene.
"Hej det er Malene" lød det.
"Hej Malene det er mig Harry" svarede jeg.
"Sagde i farvel til Sarah" fortsatte jeg nervøst. "Nej" svarede hun forbavset.
"Så er vi alle taget afsted uden og sige farvel" svarede jeg.
Jeg lagde på. Hvad har vi dog gjort man. Jeg kan risikere og miste hende. Hvad hvis hun falder ned af et tårn i Japan. Vent hun er i Australien. Når ups. Ikke lige så godt! Eller jo det er bedre end i Japan. Bare vi kunne få hende med. Jeg har virkelig kæmpet for at hun måtte komme med. Men vores Label har kun sagt nej og det er så skide typisk. De tænker kun på penge. De er ligeglad med hvad o vi føler. Jeg burde finde en måde og få hende tilbage. Eller tilbage og tilbage men i hvertfald.
Jeg begyndte og skrive det hele ned. Punkt for punkt hvad jeg ville gøre. Jeg håber bare ikke drengene finder det her papir. Det er helt perfekt det skal ske i London eller til en koncert. Åh nej hvordan skal jeg kunne vælge. Fansene ville dø hvis det var ved en koncert. Men paparazzierne ville dø hvis det var i London et eller andet sted. Drengene besvimer nok af tja alt. Hvad hvis hun siger nej? Hvad filen gør jeg så? Er vi så ikke venner mere!

-----
HEJ ALLESAMMEN.
Det er snart 1 år siden jeg begyndte på den her bog. Det er helt vildt og den er stadig ikke færdig.

Gad vide havd Harry vil gøre?

FRAVELLER!

SometimesDonde viven las historias. Descúbrelo ahora