Sarah)
Bladene falder fra træet til jorden. Luften bliverkoldere og koldere. Og jeg er åbenbart gået fra forstanden!
"Her er din kop" smilede han og gav mig min kakao.
Her sidder jeg og glor med et tæppe om mig en kop varmkakao med flødeskum og mini skumfiduser. Mums.
"Tak for alt det her Harry" smilede jeg et venligt smil.
"Så lidt, jeg kunne se på dig du var helt hvis og blå, så kold var du" smilede han.
"Ja, jeg har stået der i et par timer" mumlede jeg.
"Uden Jakke" spurgte han chokeret.
"Ja" mumlede jeg og er på randen til og græde!
Hvorfor skal han spørge ind til det? Det er da ligemeget min kæreste er død det er vigtigere end mig der fryser!!!Altså siger det bare, seriøst tak tak Harry må jeg skride nu. Har jeg lyst til og råbe?! Hvad er der galt med mig?! Jeg.... Øh.... Tja du ved..... SÅ STYR DIG DOG SARAH!!!
"Det har været hyggeligt men jeg må gå" skyndte jeg mig og sige.
"Hvor skal du hen?" Spurgte han.
"Ud og blive kørt ned af en lastbil" mumlede jeg meget stille.
"Hvad?" Spurgte han forvirret.
"Hjem og sove i min lastbils pyjamas" grinede jeg nervøst.
Godt redet Sarah så flot. Det har fortjent et 12 tal med løg på! Seriøst det var en mega dårlig undskyldning.
"Okay" mumlede han usikkert.
"Vil du måske sove her" fortsatte han.
"Øh..... Nej" skyndte jeg mig sig, bagefter skyndte jeg mig og tage mine sko på, jeg har ingen jakke mega trist.
"Farvel" mumlede jeg og gik ud på vejen.
Hvad gør jeg?! Jeg mangler et hjem! Eller nej jeg har jo faktisk et hjem! jeg mangler en speciel person..... Malene. Mit et og alt. Jeg må hellere købe en ny jakke. faktisk ret vigtigt jeg for en. har nemlig ikke nogen. hehe. IK sjovt Sarah.
Jeg skal ikk have følelser for Harry, Zayn eller nogen anden dreng. Jeg savne faktisk drengene så meget. Men det kan være ligemeget. De savner jo ikke mig mere.Ashton)
"Blev du på kirkegården og ventede til alle var gået?" Måbede Liam.
"Du er syg i hovedet" måbede Louis.
"Tak for lort Louis" vrissede Harry.
"HEY DRENGE, stop nu det der med og skændes" skældte Paul os ud.
"Undskyld" mumlede vi allesammen.
"Hej drenge" lød en usikker stemme henne fra døren.........
HEEEEJ GLÆDELIG DECEMBER. så er det snart jul. Jeg har sgu stres på. Jeg skal nemlig have udgivet en del bøger så jeg er i fuld gang med og skrive. Men jeg syns lig i skulle have et kapitel alligevel.
Kys fra Cille
YOU ARE READING
Sometimes
FanfictionSarah er en super model. På 20 år. Da hun får, Et job for 1D. Men kun i undertøj. Samtidig med at kæresten er utro. Men det vil Sarah skide på. Hende liv er ved og ændres forevigt. Sarah bliver lige pludselig lidt vild med? Plus hendes søster Man hv...