Kap 2! You mean them?

1.5K 51 0
                                    

Sarah)
"Du mener virkelig dem" grinede jeg.
"Ja da hotte" grinede han og lagde på.
Næste dag)
Jeg sad i bilen Calum kørte mig og Malene da ingen af os har kørekort pinligt.
Vi stoppede i studiet mig og Malene løb ind mens vi holdte hinanden i hånden.
"Der har vi de hotte piger" sagde Filippa.
"Tak smukke." Grinede Malene. Vi skyndte os i i hver vores omklædningsrum, kalder de det her frækt. Okay mega meget push up bh. Og et par trusser okay der er også stiletter. Fuck de høje uh en lårkort kjole der er total gennemsigtigt. Fedt. Jeg skyndte mig ud og fik make-up på og sat hår. Så løb mig og Malene bare ind i FOTO rummet. Da vi stoppede op da vi så fyrene i bar overkrop. Mums. Jeg fik øjen kontakt med den ene. Han må hedde krølle den lyshåret må hede blondie den sort håret må hedde sorteper den ene brunhåret må blive Bruno og den sidste med mindst hør af alle må være Bruno 2. Men mums hvor ser de godt ud.
"Malene stil dig over ved Zayn" sagde fotografen og det gjorde hun så.
"Sarah stil over til Harry" sagde fotografen. Jeg kiggede forvirret på ham
"Krølle" sagde han.
"Jeg er med nu" jeg gik hen til ham
"Okay Sarah tag fat i Harrys hånd og læg den over han skulder til din hånd og hold fat så tæt op af ham" sagde fotografen bestemt og jeg gjorde det.
"Malene gør den samme med zayn" sagde han igen og hun gjorde det.
Men hun så ikke ud til og nyde det. Stakkels Malene.
"Okay Sarah og Harry kig hinanden dybt end i øjne stå tæt op af hinanden" sagde fotografen.
Zack slår mig ihjel for det her men jeg slår ham ihjel først.

Vi var færdig nu og Malene inviterede dem alle med hjem så vi kunne hænge ud ved poolen og 5sos kommer også. Jeg vil smide sorteper i Poolen. Muha. Jeg er så venlig. Uh far har fået købt flere læggestole tror jeg. Jeg log i den ene da krølle kom hen til mig han satte sig på knæ på den ene side af lægestolen.
"Må jeg joine dig" spurgte han glad og jeg rykkede mig så han kunne lægge ved siden af mig. Han tog armen rundt om mig hvor sødt. Jeg tænker da bare slet ikke på jeg kun har en bikini på og han har bar overkrop. Mums for mig igen. Puha jeg kan mærke søvnen overtager mig.
Malene)
"Hvor er de bare søde" grinede Niall og pegede på Harry og Sarah.
"Vi smider dem i vandet" grinede Louis og vi nikkede os alle enige. Louis tog Sarah mens de andre tog Harry. Haha jeg gør ingen ting.
Sarah)
Jeg kunne mærke et par stærke arme under mig og plask så var jeg våd.
Jeg skreg af hele min lunges kræft og åbnede øjne.
"Louis for fanden din ondsbolle" råbte jeg.
"Kig der over" grinede Louis og pegede.
"Kaster de harry i?" Spurgte jeg.
"Jep" grinede han.
Boom så log han og flod rundt på ryggen men han sover stadig.
"Han sover altså stadig" brokkede Malene sig.
"Du hjælper ikke du må ikke brokke dig" sagde Calum eller han prøvede og lyde seriøs
Da Jeg gik hen mod Malene.
"Hva så tøs" grinede hun.
"Hva så tøs" grinede jeg og krammede hende og jeg var skam våd så nu ser vi ens ud.

SometimesWhere stories live. Discover now