Harry)
Yes Sarah er single. Så kan hun blive min foreviget.Zayn) på hotellet)
Fuck hvor er jeg vild med Sarah men jeg er sammen med Perrie. Når nej vi slog op fordi hun så en anden fyr og var mig utro (Har ikke rigtigt noget imod hende) Hun ville aldrig have mig.
Sarah)
Jeg lægger og soler mig med Zayn. Shit hans mave er hot med six-pac. Jeg savler nok lidt men jeg må godt for jeg er singel. Jeg overstiger ham bare.
"Du glor" grinede han.
"Ups det har du også gjordt" grinede jeg.
"Jaja" grinede han.
"Det er kedeligt og ligge alene" klagede Zayn sig.
Mens jeg rejste mig og gik hen til ham og lagde mig ved siden af ham. I samme læggestol.
Han lagde armen om mig ligesom Harry gjorde. Bortset at Harry mere virkede som en der ville score.
Mens Zayn gør det som om han virkelig holder af mig. Han kyssede mig på panden og jeg smiler bare til ham.
Zayn lænede sig længer ned mig mig og det samme gjorde jeg med ham og boom vi kyssede.
"Hvad fanden laver i" vrissede Harry.
"Krølle smut" vrissede jeg.
"Du lægger og kysser med en der har en kæreste" skrig Harry.
"Vi har slået op for længst" svarede Zayn roligt tilbage.
"Jeg kunne dræbe dig" skreg jeg af Harry.
"Så gør det prinsesse" svarede han flabet tilbage og der brød jeg sammen.
"Hvem tror du på?" Spurgte Harry.
"Ehm Ehm........ Jeg må gå!" Svarede jeg og løb.
jeg kunne høre Zayn råbe hvad fanden har du gjordt Harry. Jeg løb ind på mit hotelværelse som jeg deler med Zayn, Calum, Malene, Luke og Bruno nr. 1(Louis)
Jeg løb lige dog forbi alle sammen som sad inde på værelset. Jeg løb lige dog mod badeværelset.
"Sarah luk op" kunne jeg høre Bruno nr. 1 råbe til mig.
Min mobil begyndt og ringe.
fotograf-F mig-m)
"Hallo skatter" sagde fotografen.
"Hejsa" svarede jeg fake glad.
"Du skal til photoshoot" grinede han.
"Men jeg er i Mexico" svarede jeg.
"Ja tag alle de der drenge med og Malene" svarede han og lagde på.
Mit job gør mig altid i godt humør.
"Hun snakker i telefon" kunne man høre Luke sige.
YOU ARE READING
Sometimes
FanfictionSarah er en super model. På 20 år. Da hun får, Et job for 1D. Men kun i undertøj. Samtidig med at kæresten er utro. Men det vil Sarah skide på. Hende liv er ved og ændres forevigt. Sarah bliver lige pludselig lidt vild med? Plus hendes søster Man hv...