PART 7 : Belki de daha fazlası..

194 49 17
                                    

Slm. Yb nizi yazdım. İsteklerinize karşı koyamıyorum. Ve bu yorumlar ve voteler beni çoook mutlu ediyor. Yeni bir karekterimiz geldii. Dylan O'brien. Teen Wolf dan tanırsınız.:)) ;)
Vee bu bölüme benzer bir sahneyi multiye koydum. Bildiğiniz gibi SWAC dan. O kızı sarışın mavi gözlü ve gözünde bant olmadan düşünün. Son olarak chad i dylan olarak görün. Neyse iyi okumalar...

Sizi seviyorumm..x x x

Sabah kalkar kalkmaz banyoya girdim. Üstümü giyinip mutfağa indim. Evde hiçbir şey kalmamıştı. Markete gitme zamanı gelmişti galiba.. :/

Çantamı alıp markete gittim. Kahvaltılık, abur cubur, meyve, sebze.... Derken elime ne gelirse sepet'e attım. Kasada baya sıra vardı. Geçip beklemeye başladım. Önümdeki adam ne varsa doldurmuştu. İlk defa benden fazla alışveriş yapan birini görüyorum.:)

Ortalama 15-20 dakika kadar bekledikten sonra sıra bana geldi. Sepetteki her şeyi kasaya doldurup ücreti ödedim. Poşetlere doldurup oradan ayrıldım. Önüme bakmıyordum. Bir afiş dikkatimi çekmişti. O sırada küçük bir kıza çarptım. 4-5 yaşlarında olmalıydı en azından öyle gösteriyordu. Saçları kahverengi gözleri ise masmaviydi. Çok şirindi. Ama tek gibi gözüküyordu. Şaşkın şaşkın bana bakıyordu.

-Afedersin. Sen aileni mi kaybettin? Yardımcı olabilir miyim??

Bir kaç saniye beni ve etrafını inceledikten sonra cevap verdi.

-Şey ben abimle geldim. Arabada beklememi söyledi. O da bana abur cubur almaya gitti. Ben de arabada sıkıldım ve dışarı çıktım. Ama yolumu kaybettim sanırım.

Suratını astı. Gözleri doldu. Gerçekten hiç bu kadar şirin bir kız görmemiştim. Tabii kardeşimden sonra. ;)

-Anladım. Market burada abin buraya gelmiş olmalı. Söyle bakalım. Sizin arabanız hangi renk?

Birden 'abiii!!' diye bağırmaya başladı. Arkama bakıyordu. Sonra koşarak yanımdan gitti. Arkama döndüm. Büyük ihtimalle abisiydi. Yani abi diye bağırdığına göre? Di mi? Neyse neyi düşündüğüme bakın. Onunda kahverengi kıvırcık saçları ve koyu kahve gözleri vardı. Yanıma geldi. Küçük kızda yanında zıplıyordu. Kaybolduğu için çok korkmuş olmalı.

Elini bana uzattı ve konuştu;

-Merhaba ben Dylan. Kız kardeşimi bulduğun için teşekkürler. Çok merak etmiştim onu. Bulamasaydım annemler beni öldürmüştü. Ne kadar teşekkür etsem az.

-Önemli değil. Böyle şeker bir kızı bulduğuma bende sevindim.

Gülümsedi. Elimdekiler biraz ağır gelmeye başlayınca konuştum.

-Şeyy ben gitsem iyi olacak. :) Belki sonra görüşürüz.

Arkama döndüm. Ve ilerlemeye başladım. Arkamdan bir şeyler söyledi ama mesafe çok olduğu için duymadım. Elimdekileri bagaja koyup sürücü koltuğuna bindim. Ve oradan uzaklaştım..

Dylan ın ağzından...

-Şeyy ben gitsem iyi olacak. :) Belki sonra görüşürüz.

Arkasını döndü ve gitti.

Arkasından bağırdım ama duymadı.

-Bekle daha adını bile bilmiyorum!!..

Ne kadar bağırsamda duymadı. Sanki farklıydı. Ama iyi anlamda. Durmadan gülüyordu. İyi arkadaş olabiliriz. Belki de daha fazlası... Bunu isterim.

OUR LOVE STORY // Lovato&KnightHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin