PART 8 : Keşke açmasaydım!

185 47 4
                                    

Arkadaşlar önemli bir duyurum var. Artık telefondan yazıyorum. Bu yüzden artık daha kısa ama sık sık bölümler gelecek. :/ Lütfen bölümün kısalığından şikayet edmeyin. Ve telefonda olduğum için medyaya gif. Dosyası koyamıycam.. Jpg lerle idare edin. (Gif:hareketli resim.) Neyse iyi okumalar..

Medyada DYLAN!!!...

Seviliyorsunuzz!!!...

Dylan ın ağzından..

Ne kadar bağırsamda duymadı. Sanki farklıydı. Ama iyi anlamda. Durmadan gülüyordu. İyi arkadaş olabiliriz. Belki de daha fazlası... Bunu isterim.

-Heyy!! Ordamısın. Ne düşünüyosuuun??

Ally nin seslenmesiyle düşüncelerden kurtuldum. Tabi pek kurtulduğum söylenemez. :/

- H-Hiç. Yok bir şey. Hadi seni bulduğuma göre eve gidebiliriz.

-Tamam. Bu seferlik öyle olsun. Ama konu kapanmadı. Bence o abladan hoşlandım.

-Hayır. Ne alakası var.

-İnkar etme. Belliydi. Hadi ama bana anlatabilirsin. Sır tutarım.

-Söylesene sen yaşını mı şaşırdın. 5 yaşında şirin bir kıza bu konular ağır gelebilir.

- 5 yaşında gösterebilirim. Ve 5 yaşında da olabilirim. Ama zeka yaşına bakmalısın. Beni görüşüme veya boyuma göre yargılama.

-Haklısın. Bazen benden daha akıllı olduğun zamanlar oluyor. Bu arada ne zaman biyoloji ödeme yardım edeceksin?

-Onu da hallederiz abicim. Önce konuşalım.

-Tamam. Zeka seviyen biraz yaşından fazla olsa bile aramızdaki yaş farkını unutma. Ben 18 yaşındayım ve benden akıllı olman da biraz koyuyor.

-Anladık. Ama bu konu üzerinde yeterince gereğinden fazla konuşmadık mı?? Bidee söz verdiğin şekerlemelerden aldın mı?

-Yardım edeceğine söz verirsen almış olabilirim..

-Söz. Tamam. Nerde hadi ver!!

Elimdeki poşeti eline verip arabaya ilerledim. Ben sürücü koltuğuna o da arka koltuğa oturdu.

Geldiğimizde elindeki şekerlerden kalmamıştı neredeyse. Bu şeyler için ne dersen yapabilir. Size benden daha akıllı olduğunu söylemiştim.

Sterling in ağzından

-Ne demek seçmeleri iptal ettin?!

-Sana söylemiştik. Kızı bulduk. Role uygun. Şirin tipi var. Sempatik. En önemlisi de deneyimi var. Ve senin çılgın hayranlarından değil.

-Evet. Çünkü daha kötüsü. O kız başbelası. Onunla bırak aynı klipte oynamayı bir daha yüzünü bile görmek istemiyorum.

-Seni bu kadar kızdıran ne? Bu kadar kötü ne yapmış olabilirki? Anlat yoksa her şey için çok geç olur.

-Boşver. Önemli değil.

-Öyleyse anlaştık. Kızı aramalarını söyleyeceğim. Oyuncu eksiği kapandığına göre çekimlere cuma başlayabiliriz. Sana uyar değil mi? Tamam. Güzel. Görüşürüz.

-Aama...

Sinirle telefonu kapatıp yatağa fırlattım. Beni dinlemiyorlar. Özellikle kiminle çalışacağım konusunda.

Bu kızla uğraşıcam gibi gözüküyor. Arkadaşıyla tanışmadım diye başıma bela oldu. Kendince "intikam" alıyor. Aslında onunla uğraşmayı sevmiyorum değil. Ama bu kesinlikle ondan hoşlanıyorum demek değil. Asla!

Demi nin ağzından

Poşetleri bagajdan çıkarıp zar zor eve taşıdım. Kollarım koptu. Gereğinden fazla malzeme alırken midemi değil kollarımı düşünmeliymişim. Eve girdim. Şimdi kim o poşetlerdekileri dolaba gerleştirecek. Tamam. Tembel olduğumu kabul ediyorum. Bu konuda bir savunmam yok.

Sızlanarak da olsa kalmayı başardım. Yavaş adımlarla mutfağa ilerlerken kapı çaldı. Büyük ihtimalle Sel dir. Yönümü değiştirip kapıyı açtım.

Keşke açmasaydım....

VOTE+YORUM:YBB

OUR LOVE STORY // Lovato&KnightHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin