PART 9: İşe alındın.

181 44 8
                                    

Selamm.. Yeni bölüm yazdım.. Ama kısa oldu nedeni vote sayısı çok azdı. Kısacası ne kadar vote o kadar uzun yb!! Bu arada bunu yazarken "CONFİDENT" i dinledim. Ve daha YouTube filan gelmediğini biliyorum. Ben
i tunes sen satın aldım. Umarım bölümü beğenirsiniz.

Medyada stemi..(aslında channy ama hikâyede stemi tabii. :)
Bu arda görünüşleri hala SWAC 1.Sezon. ;)

Seviliyorsunuzz!!

İyi okumalar....

Keşke açmasaydım.

-Ha şimdi de evime mi geliyorsun?

-Bak. Konuşmalıyız.

-Ben konuşacak birşey göremiyorum.

-Önemli, lütfen.

-Yine o işle ilgiliyse ben vazgeçtim. Bu kadar adrenalin yeter. Hem gerçekten nefret ediyorsan zorlayamam.

-----Sterling in ağzından----

Ne!?!?

Vazgeçemez! Ben ona kabul ettiğimi söylemeye geliyorum. Hem de ben! STERLİNG KNİGHT!! Tamam belki bu aralar eğim tavan yapmış olabilir. Ama yeni singlem için heyecanlıyım. Harika bir parça. Klip çekimleri için en iyi ve deneyimli oyuncuları istemiştim. Ve bunlarla uğraşırken onca stresin altında gelince biraz çıkışmış olabilirim ama kimse gerçek halimi bilmiyor. Herkese "şımarık pop star" Gibi davranırım. Nedeni unum yüzünden sakin ve normal bir hayat sürememem.

Bir ara gerçekten olanları paparazilere anlatacağını veya beni internette rezil edeceğini düşünmüştüm. (Ama bir ara)

Sonradan iş inada bindi. Şimdi ise onla uğraşmayı seviyorum. Beni aşağılamasını falan... Tuhaf biriyim.

Kendimi onun bana seslenmesiyle (ya da bağırmasıyla siz karar verin)
Gerçek dünyaya döndüm.

-Ne düşündüğünü ve neden iki saattir duvara baktığını sormamda sakınca var mı? Olmadığını düşünüyorum çünkü beni burada nedensizce bekletiyorsun!.

-Hayır! Ya-yani söylemek istediğim şeyler var. Sadece dinle. Ve bunun kıymetini bil herkesin evine gitmem.

-Aaa! Haklısın "ünlü pop star STERLİNG KNİGHT " evime gelmiş ve onu azarlıyorum. Kendimden utanıyorum.

Dedi yapmacık ve alaycı bir tavırla. Bu kız çok mu bilmiş ne??

-Gerçekten mi Demi gerçekten mi?

-Gerçekten.

-İyi.

-iyi.

-Güzel.

-Güzel.

(yazar notu:
Hatırlarsınız SWAC dan

-Really Sonny Really?

-Really.

-Good.

-Good.

-Fine.

-Fine.

Asdfgshahj)

-Şimdi beni dinle öyleyse.

-İyi ama çabuk ol "Sana zaman ayıramayacak kadar yorgunum!"

Dedi son cümleyi vurgulayarak.

-Hadi ama! Bu konuda mısın sen hâlâ??

-Uzatma anlat hadi!

-İşe alındın.

-Böyle söyleyeceğini biliyordum. Az önce Dediklerimi unut. Asla seçmelerden vazgeçmedim. Ve sen beni durduramazsın. İstesen de istemesende o klipde oynicam ben bikere.

Duraksadı. Düşündü biraz ve devam etti;

-Bir dakika ne?!?! İşe alındım m!?

-Evet. Az önce söylediğim gibi.

-Çok komiksin. Kameraar nerde el sallarım.

Dedi ve devam etti;

-Dur! Sen ciddisin.

-Bu kadar şaşıracağını tahmin etmemiştim.

-Evet. Şaşırdım doğrusu.

Birkaç dakika sessizlik oldu. Sonunda o konuştu.

-İçeri geçmek ister misin?

-Teşekkürler. Ama şimdi gitmeliyim. Hem rahatsızlık vermiyim.

-Yoo rahatsızlık vermezsin annemler iş gezisindeler ve 2 ay yoklar. Yani gelebilirsin. Ama işin varsa ısrar edemem.

-İşim yok. Ama bugün yoğundum ve biraz yoruldum.

-Peki o zaman. Yarın sette görüşürüz.

-Görüşürüz.

----Demi nin ağzından----

Arkamı döndüm. Tam kapıyı kapatacakken seslenmesiyle kapıyı geri açtım.

-Şeyy haftasonu lunapark a gidelim mi?

Duyduğum şey ile hayal gördüğümü filan zannettim. Sterling ve Lunapark yok artık!!
Ona baktığımdaysa gayet ciddiydi.

-Lunapark mı?

-Evet. Eğlenceli olabileceğini düşündüm.

-Neden lunapark peki?

-Bilmem. Aklıma o geldi. Tabi başka bir yere de gidebiliriz.

-İkimiz mi? Çok merak ediyorum kafana saksı filan mı düştü. Veya tramva filan mı geçirdin. Hafıza kaybı vs.

-Hayır. Ama beraber birşeyler yapmak istiyorum. Lunapark a gitmek de uygun geldi. Ama tabi başka işin varsa..

Sözünü kestim.

-Yok. Yani gidebiliriz. Ama tuhafıma gitti. Senden beklemezdim açıkçası.

-Tamam o zaman. Gidiyoruz.

-Tamam.

-Cumartesi seni alırım.

-Peki.

Gittikten sonra eve girdim. Az önce ne oldu? Biri bana açıklaya bilir mi? Bu çocuğa ne olmuş. Sanki biraz fazla kibar. Belki de hafızasını kaybetti. Her neyse ama bu halini tabiki daha çok sevdim. Öncekini sevdiğimden değil!!


OUR LOVE STORY // Lovato&KnightHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin