PART 24: Geri dönüş

109 40 5
                                    

-----1 YIL SONRA-----

Dallas'ta durmak bana tam 1 yıl yetti de arttı. Bugün tekrar Los Angeles a dönüyorum. Dallas a geldiğim günden beri Sterling ile hiç konuşmadık. Ama Dylan beni her gün üşenmeden arıyor. Notu okuduğumu bilmesine rağmen.

Geçen 1 yılda ben yeni okuluma, Madison ise konservatuarına başlamıştı. Bu yıl beni çok zorlamıştı. Yeni şehir, yeni okul, yeni insanlar, yeni hayat...

Alışmak benim için aşırı zordu. Ayrıca Dallas a gelmeden önce Selena ya haber vermediğim için de azar işitmiştim. Onca olayın içinde gerçekten o aklımdan çıkmıştı. Ve o telefonda hiç abartmıyorum 3 buçuk saat boyunca bana iyi bir arkadaş nasıl olunur konu başlığı altında bir nutuk çekti.

Annem ve babamın da beni neden buraya getirmek istediklerini anlamıştım sanırım. İkisi New York a yeni bir iş anlaşması için gitmişlerdi. Daha büyük bir yatırımcı bulmuşlardı. Amaçları şirketi büyültmekti. Bu işin uzun süreceğini ve Madisonun da burada yalnız kalacağını bildikleri için beni buraya getirmişlerdi. Bir bakıma, bakıcılık yapmaya. Şimdi işleri bitmişti. Ve 1 haftaya dönüyorlardı. Ama ben şimdi gidiyordum. Madison 1 hafta idare edebileceğine beni ikna etmişti.

Geldiğimden beri tam bir yıl bırakmıştım arkamda. Koskoca bir yıl. Dylan da ne zaman arasa sürekli ne zaman geleceğimi sorup duruyordu. Sterling i hala merak ediyordum. Tabiiki klip yayınlamıştı. Benim rolümü Tiffany almıştı. Sinirlenmedim desem yalan olur. Ama sinirlenmeye hakkım yoktu. Bırakıp giden bendim.

Aklım sette değildi ama. Hala onu son gördüğümde bana söylediği sözcüklerdi. Yine o iki kelime. İki yandan kafamı kurcalayan 1 yıldır aklımdan çıkmayan o iki kelime.

"Seni Seviyorum."

Bölüm kısalığından dolayı üzgünüm. Sonraki bölümde telafisi gelecek. Vote⭐️+YORUMMMMM!!!!

OUR LOVE STORY // Lovato&KnightHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin