PART 27: Şimdi Değil!

94 21 2
                                    

Mutli STEMİİ!!!




----STERLİNG İN AĞZINDAN--

-Dışarı çıkalım çok sıkıldım.

Yarım saatir sızlanan Tiffany'e kafamı çevirdim.

+Canım istemiyor. Evde de oturabiliriz.

-En azından bir kafeye filan gidelim. Evde boş boş oturmaktan sıkıldım.

Sızlanarak cevap verdim.

+İyi peki. Gidelim.

-Tamam. Hazırlanıp geliyorum.

Büyük bir hevesle odasına gitti. Şu an onun evindeydik. Ve yaklaşık iki haftadır çıkıyorduk. Peki. İtiraf ediyorum. Onu sevmiyorum. Ama bana, benden hoşlandığını söyleyince çıkma teklifi etmek zorunda kaldım. Tahmin edebileceğiniz gibi hala ve hala Demi den hoşlanıyorum. Unutamıyorum onu. Sanki kalbime kazınmış gibi. Onu oradan atamıyorum.

Gittiğinden beri bir kere konuştuk. Daha sonra onu arayamadım. Ne kadar özlesem de.

Bir hafta sonra çekimlere yeniden başladık. Bu sefer başrol e Tiffany'i aldılar. Ve olaylar gelişti.

Ama içim hiç rahat değildi. Demi nin rolünü ona vermek çok zordu benim için. Belkide onu fazla kafaya takmıştım. Beni sadece arkadaş olarak görüyordu. Belki orada başka biriyle birlikteydi. Nereden bilebilirim ki?

-Sterling! Ben hazırım.

Oturduğum koltuktan kalktım.

+Pekala. Gidelim.

-Nereye gideceğiz?

+Starbucks uyar mı?

-Olur.

Arabaya biner binmez gazetecilere yakalandık. Harika! Yine akşama haberlerdeydik... Ben güneş gözlüğü ve montumun içine saklanırken, Tiffany poz veriyordu. Birlikte olduğumuzu herkesin bilmesini ister gibiydi.

Camı kapattım. Bana ters bir bakış attı. Gözlerimi devirdim ve yola devam ettim.

Vardığımızda gözlerden uzak, köşedeki bir masaya oturduk. Benim ısrarlarım üzerine.

Siparişlerimizi verdikten sonra tuvalete gitmek için masadan kalktım. Aslında saklanmak için gittim desem yeridir. Tiffany den gerçekten hoşlanmadığım için onunla görülme fikrine de pek sıcak bakmıyorum.

Fazla oyalandığımı fark edince bunun gereğinden fazla ilgi çekeceğini düşünerek lavabodan çıktım. Yalnış anlayabilirdi.

Masaya ilerlerken hiç de istemeyeceğim bir şey fark ettim. Onlar tam karşımdaydı. Belki bir yıldır tek istediğim şey... Onun geri dönmesi.

Ama şimdi hiç uygun olmazdı. Şimdi değil.....

Böyle en önemli, heyecanlı yerde bitirmek hoşuma gitti galiba :) Artık heyecan katalım biraz değil mi? Daha atraksyon lu bölüm ler gelecek. Umarım yani. Neyse yorum bırakmayı ve votelemeyi unutmayın!!!

OUR LOVE STORY // Lovato&KnightHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin