Herkese son kez merhaba!!! Bu kitabın da sonuna geldik :) Daha önce The Demi Lovato Song adlı bir JEMİ fanfic. Bitirdim. Jemi shipperler bakabilir. Ayrıca Waiting For You adlı bir Dylan O'Brien/ Demi Lovato FanFic. E başladım. Ona da bir bakın. Kısacası profilimden tüm hikâyelerime bakarsanız çoook sevinirim. Ha bide bu kesin final. 2. Kitap çıkmayacak. Zaten bu kurgu pek tutmadı. Şu an Waiting For You ya taktım. Deli gibi yazıyorum.
Ayrıca ona ilgi bu kitaptan daha fazla oldu.
Final şarkısı: Hot Challe Rae ft. Demi Lovato, Why don't you love me?
(Multide)
-Sözleri gerçekten çok güzel-Dediklerini aklım almıyordu. Her şey çok hızlı gelişmişti. O bana umutlu gözlerle bakarken ne diyeceğimi bilmiyordum. Onu daha fazla erteleyemezdim. Hiçkimse bunu haketmiyordu. Onun gibi...
Başımı yere eğip utangaçca tuttuğu ellerime baktım. Bir an için gözlerimi kapatıp dediklerini, tüm bu olanları, yaşadıklarımızı düşündüm. Olaylar bir film şeridi gibi hafızama kazınmıştı.
Hala vereceğim cevabı meraklı gözlerle bekliyordu. Gözlerimi tekrar onunkilerle buluşturduğumda bana yalvarıyordu gözleri.
Belirli bir süre cevap alamayınca yavaşca ellerini benimkilerden çekti. Ellerimize baktı. Bana da kısa bir bakış atıp arkasını döndü. Daha sonra gözlerini ovalayarak hızlıca yanımdan ayrıldı. Yakınlarda duran arabasına bindi ve bana belkide son kez bakarak arabayı çalıştırdı. Oradan uzaklaştığında yine 'Evet' dememenin pişmanlığını hissederek bende arabaya ilerledim. Oflaya puflaya arabaya bindim ve dikiz aynasından görüntüme baktım. Tanrım! Tam bir cadıya benziyorum.
Ağlamakta akan rimel ve eyelinerim... (Waterproof ürün kullanmayan kızın acılı sonu *_*)
Kafamı sallayarak normale döndüm. Ne kadar da atraksyonlu bir hayatım olduğunu düşündüm. Bir anım bile normal geçmiyordu. Her şey Sterling ile başlamıştı.
Daha doğrusu Selena'nın Sterling bağımlılığı ile...
Flashback*
Kapıyı açmamla Selena nın içeri dalması bir oldu. Şaşırmış ve hafif kızgın bir şekilde:
-Sanada merhaba Sel.!!
-Bomba haberlerim var. Anlatmazsam çatlarım.
Selenayla çok ortak yönümüz vardı. Bu kızı bu yüzden seviyorum.
-E anlat o zaman ne duruyorsun??
-Tamam! Anlatıyorum. (Derin bir nefes alıp heyecanla,)
Sterling Knight buraya geliyor. Yeni single nın klip çekimleri burada!!!Flashback sonu*
Ne olursa olsun Sterling den hoşlanıyordum. Neden evet demediğimi sormayın.
İlki Tiffany olayı üzerinden büyük bir şok atlatmış olmam. İkincisi kendimi hazır hissetmemem.
Yine fazla daldığımı düşünerek arabayı çalıştırdım. Bu aralar fazla dalıyorum.
Tek kalmak istemediğinden yolumu Selena ya çevirdim. Haber verme gereği duymadım. Hep o mu habersiz baskın yapacaktı.
El frenini çekip kemerimi söktüm. Yan koltuktan çantamı alıp arabadan indim. Daha sonra tüm gücümle kapıyı çalmaya koyuldum. Kapıya dayandığımdan, açıldığında büyük bir tehlike atlattım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OUR LOVE STORY // Lovato&Knight
FanficYerdeki valizimi elime dolayıp arkamı döndüm. Annemle babam da biletleri kontrol ettiriyorlardı. Bende yönümü oraya çevirdim. Yavaşca ve istemsizce ilerlerken arkamdaki sesle donup kaldım. "Seni Seviyorum." ...