PART 12 : Tembel hayvandan farkın yok!

131 42 2
                                    

Soyunma odama girip üstümü değiştirdim. Daha sonra Tiffany odaya girdi.

-Off! Çok Yoruldum.

+Evet. Bende.

-O kadar adrenalin yaşasaydım. Ben ayakta duramazdım.

Başta ne dediğini anlamasamda, sonra sakarlıklarımdan bahsettiğini anladım. Eşyalarımı alarak hafif bir gülümsemeyle odadan çıktım.

Dışarı çıkınca Sterling ve yönetmenin konuştuğunu gördüm. Ama özeldir diye yanlarına gitmedim. Yanlarından geçerken benden bahsettiklerini duydum. Nereden mi anladım? Çünkü 'Demi' kelimesi geçti. Yanlarındaki ağacın arkasına saklandım. Ve dinlemeye başladım.

-Sterling ben artık bu kıza dayanamıyorum!!

+Demi'yi mi kast ediyorsun.

-Evet! Başka kim olabilir ki?

+Tamam. Sakin ol Ryan.

-Olamıyorum. Çok sakar. Beceriksiz. Daha fazla böyle devam ederse onu kovacağım!...

+Hayır. Kovmayacaksın. Ben onunla konuşurum.

-Peki! Sadece 1 gün. Oda pazartesi. Eğer yine işleri aksatırsa onu kovarım!

Yönetmen sözünü bitirdikten sonra Sterling in yanından uzaklaştı. Bende farkettirmeden gidecekken bana seslenmesiyle geri döndüm.

-Gidiyor musun?

+Evet. Set bitti ya.

-A evet. Ben yarın hakkında konuşacaktım. Hani gideceğiz ya.

Her kelimeyi söylerken ayrıca gergindi. Kendini o kadar kasıyordu ki çatlayacak diye korktum.

+Lunapark hakkında mı?

-Evet. Eğer saçma olduğunu düşünüyorsan sinemaya filan da gidebiliriz.

+Yoo. Saçma değil. Sadece nedenini merak etmiştim.

-Bilmem. Aklıma o geldi. Hem set yorgunluğunu atmış oluruz diye düşündüm.

+Peki. O zaman yarın görüşürüz.

-Seni saat 3 de alırım..

+Tamam.

Yanından uzaklaşarak arabama ilerledim. Arabaya binip yola koyuldum. Kısık olan radyonun sesini yükselttim. Elimle hafif ritim tutarak yola devam ettim.

-------DYLAN------

-Dylaan!! Dylann!!

Kafamı telefondan kaldırdım.

+Ne var!!

-Artık evden çıkmalısın dostum. Böyle devam edemezsin.

Tekrar telefonuma döndüğümde annemden mesaj gelmiş olduğunu gördüm. Bakalım ne diyor.

"Dylan kardeşin..."

Altımdaki battaniyenin çekilmesiyle soğuk zemine kafamı çaktım. Acıyla inledikten sonra koltuk kenarlıklarından yardım alarak oturur pozisyona geldim. Kafamı kaldırdığımda zaferle sırıtan Tyler la karşı karşıya geldim.

+Tyler!!

Telefonumun yere düşmesini umursamadan 8 yıllık arkadaşımın üzerine atladım. Bir kaç saniye beni sırtında taşıdıktan sonra yere yığıldı. Tabii bende onunla birlikte düştüm. İşin kötüsü şu an altta olan benim ve sanırım sırtım çıktı. O nasıl oluyor hiç bir fikrim yok.

-Kanka hadi dışarı çıkalım ya.

Yerden kalktıktan sonra cevap verdim.

+Tyler. Hiç havamda değilim.

-Sana n'oldu? Şuan senin yerinde benim olmam lazımdı.

+Her zaman sen depresyon da olacaksın diye bir şey yok.

Gözerimi devirip koltuğa uzandım.

-Dylan! Yatacak mısın yani bütün gün??

+Evet.

-Tembel hayvandan farkın yok Dylan. Ciddiyim.

Söylenerek mutfağa gitti. Gözlerim kapalı ama seslerden anlaşılacağı üzere şu anda buz dolabını karıştırıyor. Ve şimdi de sinirle kapattı. Muhtemelen yiyecek bulamayınca tepesi attı. Tipik Tyler.

Zorla önce sağ kolumu, sonra sağ ayağımı, kafamı ve sol ayağımı koltuktan indirdim. Sol kolunu da çekerek yine işkenceyle ayağ kalktım. Cidden şu an canım yemek bile istemiyor. İyi düşünün.. Ben ve yemek....

+Tyler ne arıyorsun?

-Yemek sivri zeka! En son ne zaman markete gittin sen?!?

+Eee.. En son Ally ile gitmiştim. Hatta kaybolmuştu. Ve onu bir kız bulmuştu. O kadar güzeldi ki...

Tyler in sinsice bakışlarının ardından kendimi toparlayıp ona dil çıkradım.

+Ya..yani Ally onu çok sevdi demek istedim.

-Evet. Tabii canım. Görünüşe göre Ally onu çok sevmiş değil mi???

+Benimle dalga mı geçiyorsun?

-Ne kadar zekisin Dylan.

Koluna bir tane geçirip salona girdim.

-Ahh!! Bunu san ödeticem!!

Zafer kahkahalarımı atarak televizyonu açtım. Harika! İzleyecek hiç bir şey yok. Magazin programı mı? Cidden mi?
Bu tür programları sadece gülmek için izliyorum. Ama sonra ister istemez sıkıyor.

"Sterling Knight, klip çekimleri hızla devam ediyor. Ve yeni albümün bir kaç aya çıkması bekleniyor. Hayranları yeni single için çok heyecanlı."

Bakın işte buna gülemiyorum. Televizyondaki kadın haberi bitirir bitirmez kanalı çevirdim. Bu adamda ne buluyorlar anlamıyorum. Sesi berbat. Egosu boyundan büyük. Hem yakışıklı bile değil. Ama o gözü dönmüş hayranlar bunu göremiyor. Ayrıca o ses zorlasan benden de çıkar. Özel bir yeteneği de yok. Haksız mıyım!!?!!?

Vote+Yorum+Vote+Yorummm

Umarım beğenmişsinizdir... Bölümler daha sık gelecek.... Medyada DYLAN VE TYLER!!!!

OUR LOVE STORY // Lovato&KnightHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin