Selamm... Yine ben yb niz geldi. Medyaya bakın..
Sterling?
Buraya doğru geliyordu. Bir şey mi oldu diye etrafıma bakındıktan sonra bize doğru geldiğini anladım. Çok tuhaf bakıyordu. Biraz kızgın, şaşırmış ve neler olduğunu anlamamış gibi. Düşündüm de televizyondaki gibi gerçekten de sinir bozucu bir tipi varmış. Hiç şaşırmadım. Selena telefondan face ye girmekle meşguldü. Sterling in sesiyle başını telefondan kaldırdı.
Sterling: Hey! Sen!
Selena: Evet ne vardı?
Yüz şekline gülmemek için kendimi zor tuttum. Umursamaz gibi bir havası vardı. Ortam gerçekten çok gergindi.
Sterling: Az önce ne oldu?
Selena: Bilmem. Sen daha iyi bilirsin.
Sterling: Lütfen. Bir sorun varsa söyle.
Selena: Sorun olsa bile bununla ilgileneceğini sanmam. Bilirsin senin çılgın hayranlarla uğraşacak zamanın yok.
Sterling: Bak çok yorgundum. Ne dediğimi bilmiyordum. Lütfen medyaya bir şey söyleme!
Selena: Ha! Anladım. Yani seni medyaya rezil edersem diye korkuyorsun.
Sterling: Aslında bir bakıma evet.
Selena. Tamam. Seni rezil etmem merak etme.
Stering: Ah! Tamam o zaman.
Demi: Baksana sen kendini ne sanıyorsun ki? Ağzımı açmayayım diyorum ama seni gördükçe sinirim tepeme çıkıyor!.
Sterling: Ne!?!
Demi: Evet! Doğru duydun. Sana kendini ne zannettiğini sordum. Ve cevap bekliyorum.
Sterling: Of! Şimdi seninle uğraşacak zamanım yok. Konu kapandı.
Dedi ve tam gidecekken..
Demi: Baksana.. Selena seni rezil etmeye bilir. Ama ben öyle birşey demedim.
Bunu dememle arkasına döndü ve sinirle:..
Sterling: Sakın! Bunu aklından bile geçirme!!
Demi: Ah! geçirdim bile senin için çok yazık oldu.
Sterling: Bak! Sana para veririm. Ne istersen veririm. Tek yapman gereken o ağzını kapalı tutmak.
Demi: Ne yani bana rüşvet mi teklif ediyorsun?!
Sterling: Evet tam olarak öyle!. Eeee??
Demi: Aklından ne geçti bilmiyorum ama beni parayla satın alabileceğini sanıyorsan yanılıyorsun.
dedim yapmacık bir şekilde. Çok sinirlenmişe benziyordu. Selena ise şaşırmışca bize bakıyordu.
Sterling: Hadi ne istiyorsun söyle! Gerçekten şimdi seninle uğraşamam.
Demi: Hmm... Düşünmeliyim. İlk olarak Selena ya imzalı fotoğraf ver.
Selena: Artık istediğimi sanmıyorum.
Demi: Sen yinede ver.
Elindeki fotoğrafını imzalaması için bir kalem uzattım. İmzalayıp Selena nın eline verdi.
Sterling: Tamam. Sanırım artık gidebilirim.
Demi: Dur bakalım daha işimiz bitmedi. Şimdilik git ama sonra yine görüşeceğiz bay ukala.....
Votelemeyi ve yorum yapmayı unutmayınnn... =) =) =) =) = )
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OUR LOVE STORY // Lovato&Knight
FanfictionYerdeki valizimi elime dolayıp arkamı döndüm. Annemle babam da biletleri kontrol ettiriyorlardı. Bende yönümü oraya çevirdim. Yavaşca ve istemsizce ilerlerken arkamdaki sesle donup kaldım. "Seni Seviyorum." ...