PART 10: İlk İş Deneyimi

170 43 5
                                    

Bu sefer uzun konuşmayacağım. Lütfen vote ve yorum sayısı artsın artık. Takip etmeyenler lütfen beni takip edip diğer hikayerime de bakın. Lovatic seniz çok ilginizi çekecektir. :))

Sizi seviyorum!!

İyi okumalarrr!! Fikirlerinizi yoruma lüttfen yazınn..

----Dylan ın ağzından----

Bütün gece uyuyamamıştım. Nedenini bilmiyorum ama kafam karışık. Son birkaç saat zorda olsa uyumuştum. Ally uyandırana kadar...

-Uyann!! Uykucu Dylan!!

Yatağımda zıplayan Ally le karşılaşınca daha fazla uyanmaya direnmemem gerektiğini anladım. Çünkü bu daha ilk seviyeler. Eğer uyanmazsam çok kötü şeyler yapabiliyor. Mesela geçen gün onu saçlarımı boyarken bulmuştum daha sonra telefonumu klozete atarken.. Her neyse ne diyorum ben!?!

-Uyansananaaa!!. Dylaaaaaan!!!!!!! Uyanmazsan pişman olursun!!

Sevimli görünebilir ama çok sinir bozucu bir cadı olabiliyor.

-Tamam!! Uyandım. Sen git ben duş alıp gelicem.

-İnanıyım mı??

-Evet. Ally lütfeen.

-Tamam. Yalvarma gidiyorum.

Kapıyı çekip çıktıktan sonra derin bir oh çektim. Her gün bunları yaşamak bünyeme ağır geliyor. Tuhaf ama okul başlasın istiyorum. Evet. Şuan yaz tatilindeyiz. Ve bu cadıya ben bakıyorum. Kendime ait evim var. Uzun süredir ailemle yaşamıyorum. Hafta sonları sayılmıyorsa. Ve 19 yaşındayım.

Zorla yataktan kalkınca yine zorla duşa girdim. Üstümü giyinip oturma odasına gittiğimde saat gözüme takıldı. Beni tam saat 7 de kaldırmıştı. Bu huyundan nefret ediyorum. Nefret!! Çünkü uykuyu her şeyden çok severim. Kendimden bile.

-Dylan söz vermiştin. Beni cumartesi günü okuldan aldıktan sonra lunapark a götüreceksin.

-Ben öyle bir söz verdiğimi hatırlamıyorum.

-Ama ben çok iyi hatırlıyorum. Lütfen abiciim. Sen dünyanın en iyi abisi sin götürürsün di mii??

Başladık yağcılığa. Kabul etmekten başka şansım yok galiba. Yoksa annemlere söyler. Yine bu konuyla ilgili nutuk dinlemek istemiyorum.

-Tamam. Ama uslu durup yaşına uyan oyuncaklara bin.

-Pekii!!

Yanağıma sıkı bir öpücük verip odasına gitti.

----Demi nin ağzından----

Şuan heyecandan tırnaklarımı yiyorum. Sonuçta bu ilk oyunculuk deneyimim olacak. Rolüm büyük olmasada çalıştığım yer büyük. O ekranda olmak ünlü olmamı sağlamasa bile klipte gözükücem. Ve Sterling çok ünlü bir şarkıcı...

Neler hissettiğimi kelimelerle tarif edemiyorum. Kendimi çok şanslı ve seçilmiş gibi hissediyorum. Diğer tüm oyuncular profesyonellerden seçilmiş. Tabii Selena işe alındığımı bilmiyor. Söylemediğimi duyunca beni ölürecek. Ama bu aralar onun için endişeleniyorum. Kaç gündür aramadı ve ben bu olaylarla uğraşmaktan onu unuttum. Ama onu tanıyorsam bir haftaya normal e döner. Yani sanırım...

Oyalandığımı fark edince evden çıktım. Arabaya bindiğimde midemde belirsiz bir ağrı vardı. Sanırım kahvaltı etmediğimden kaynaklanıyor. Her neyse bu tartışmayı bir kenara bırakıp yoluma devam ettim. Sete geldiğimde herkes telaş içerisindeydi. Gözlerim Sterling i ararken biriyle çarpıştığımı fark ettim. Bu kişi yönetmendi.

OUR LOVE STORY // Lovato&KnightHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin