PART 32: Film Teklifi

81 16 2
                                    

NOT: 35.PART FİNAL

-----DEMI NIN AĞZINDAN-----

Sözlerim üzerine kafasını kapıdan uzatıp gülümsedi.

-Teşekkür ederim.

Daha sonra tek kelime etmeden çıktı. Belki de bir şansı hakediyordu. O kadar da kötü değildi. Hem kendini affettirmek için pencereye tırmandığını düşünürsek sırf bu davranışı için bile şansı hakediyordu. Ama şimdi değil. Şu an Tiffany ile çıkıyor. Önce, madem bir şans istiyor Tiffany den ayrılmalı.

Bende ayağa kalkıp pijamamın kolları ile kurumuş göz yaşlarımı sildim. Çok mu bağırmıştım ne? Boğazım acıyordu.

Aynaya denk geldiğimde görüntüme acıdım. Saçlarım dağılmış, göz altlarım kızarmıştı. Kısacası berbat haldeydim. Kendimi serbest bırakarak yatağa yumuldum. Saçımdaki tokayı yatağımın yanındaki komidine bırakarak saçlarımı arkaya doğru uzattım. Ayak ucumda duran bilgisayarı fark edince ufak bir kazayla yere düşüp un ufak olmaması için onu da alıp çalışma masama bıraktım. Bu kadar adrenalinin üstüne, üzerime bir yorgunluk çökünce kendimi yeniden yatakta buldum.

..............................................................

Telefonumun çalması üzerine yatakta birkaç tur döndükten sonra, lanet okuyarak telefona uzandım. Gözlerimi araladığımda o ismi görmemle hemen yataktan fırlayıp telaşla telefonu açtım.

+Alo?

-Bayan Lovato?

+Evet benim?

-Biz ajanstan arıyoruz. Konservatuarınızda yaptığınız performansları gördük. Hem oyunculuğunuz hem de sesinizden etkilendik. Size özel bir teklifimiz var.

+Teklif mi?

-Evet. Yeni bir film için. Baş rolü size vermek istiyoruz. Yeni yetenekler keşfediyoruz ve siz yeni yeteneklerden birisiniz. Karar vermek için bir ayınız var. Lütfen kararınızı bize telefonla bildirin.

+Peki. Teşekkürler.

Telefonun kapanmasıyla, sevinçle telefonu rastgele bir yere attım. Yatağa çıkıp zıplamaya başladım.

Bir kaç dakika sonra yorulduğumda oturur pozisyona geldim. Bilgisayarı kucağıma çekip Sel e görüntülü arama yaptım...

Bir kaç çalıştan sonra açtı:

+Sel!! Harika haberlerim var!!

-Ne oldu? Niye yüm olaylar ben yokken oluyor?

+Harika bir şey oldu hemde. Film teklifi aldım! Az önce ajanstan aradılar.

-Ne?!

+Evet! Yarın konservatuara geleceklermiş.

Yine çok kısa biliyorum. Ama voteler artana kadar bölümler böyle kısa kısa gelecek. En azından yorum atın.

Sınır: 5vote...

OUR LOVE STORY // Lovato&KnightHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin