PART 13 : Sözde Yakışlı

152 40 3
                                    


Selammmmm.... Yeni Bölüm yayınlıyorum. Artık daha hızlı yayınlamaya çalışıcam. Bildiğiniz gibi aslında bölümler hazır. Ama telefondan yazmak zor oluyor. :/ Sınavlarım da başlıyor. Bu yüzden bölümler düzensiz gelebilir... Neyse iyi okumalar... Multide Dylan ve Demii!!!

Tyler'la konuşmamız bittikten sonra gelen mesajı okumaya koyuldum. Şöyle yazıyordu;

''Dylan kardeşini saat 1 de okuldan almayı unutma. Bugün erken çıkacaklarmış. Ve onu lunapak'a götüreceğine söz vermişsin.''

Evet canım bir şey yapmak istemiyor demiştim ya? Zorundayım galiba. Tyler yanıma geldi ve koltuğa yayıldı. Ne konuşacağını anlamak zor değil. Sıvışsam iyi olacak...

+Tyler. Benim Ally i almam gerekiyor da...

Ayağa kalkacakken t-shirtimden tutarak geri oturttu.

-Dylan bana anlatabilirsin.

+Önemli bir konu değil.

-Bana bile anlatmıyorsan durum ciddi. Seni tanıyorum eğer böyle davranıyorsan kesin birşey olmuş veya birşey saklıyorsun.

+Tyler, benimle uğraşmayı keser misin?

-Peki!?! E anlat bakalım Ally bu kızı ne kadar sevmiş? (alaycı bir tavırla)

+Ne biliyim ben, git bunu Ally'e sor!!

-Ya oyun bozancılık yapma! Söyle hadi!!

Cevap vermeden boş boş önümüzdeki sehpaya baktım. Tyler'ın saçma sapan şapşal soruları ile boşuna çenemi yoramam. Aslında "Çok seven benim aptal" diyen tarafım ağır bassa da susturmayı başardım ve nefes vererek cevap verdim.

-Adı ne?

+Kimin?

-Saf ayağına yatma.

+Bilmiyorum.

-Ne yani ismini sormadın mı?

+Sordum. Ama gitmasi gerektiğini söyledi.

-Dylan, çok şapşalsın. Peşinden gitmeliydin.

+Peki gidip ne diyecektim ki?

-Bilmiyorum. Sen Dylan sın bulursun bir şeyler.

+O kadar kolay değil.

-Konuşmak o kadar zorsa baya ciddisin.

+Hiçbir şey de ciddi değilim. Zaten bir daha onu göremem. Daha adını bile bilmiyorum.

-Onu tekrar bulman zor olacak o zaman.

+Evet. Sana önemli olmadığını söylemiştim.

-Olabilir. Ama sen kolay kolay aşık olmuyorsun. Eğer gerçekten ondan hoşlandıysan onu ara. Aklına gelebilecek her yerde. Bir gün eminim karşılaşırsınız.

+Tyler. Ben sen değilim. En azından halimden memnunum. Ve her gün birinden hoşlanmadığım için şükrediyorum. Ve eminim dediğin doğrudur.

-Öyle olmasını umuyorum.

+Pekala öyleyse. Ben Ally i almaya gidiyorum. Sonrasında sıkıcı lunapark var. Geliyor musun?

+Yok. Ben böyle iyiyim. Ama 2 porsion pizza fena gitmezdi. Hatta sucuklu ve içinde mantar olmayanlardan. Tabii sen ödersen daha da muhteşem olur.

Elime geçen ilk yastığı kafasına fırlatıp odama çıktım.

-----DEMİ NİN AĞZINDAN-------

OUR LOVE STORY // Lovato&KnightHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin