11. Bölüm

732 31 5
                                    



Gözlerinin içine bakıp durdum hiçbir şey yapmadan. Oda bana odaklanmıştı "Senden bir şey istiyorum." Dedi sessiz çıkan sesiyle.

"Bir gün sadece bir gününü bana ayır." Başımla onayladım bir günden zarar gelmezdi herhalde.

"Bugün mü?" Dedim sessiz bir şekilde "Hayır ben bütün gününü istiyorum." Dediğinde ki gözündeki arzuyu görüyordum bu beni korkutsa da bir şey demedim.

"Son olacak Uran." "O günden sonra karar veririz." Dedi arkasına yaslanıp. "Beni deli ediyorsun." Dedim sinirle, "o kadar hızlı mı ilerliyoruz?" Gözlerim yerinden fırlayacak gibi oldu beni utandırmayı beni sinirlendirmeyi alışkanlık haline getirmişti.

Yaptığı hareketler hoşuma gitse de belli etmemeye çalışıyordum. "Hadi kalkalım." Diyerek masadan kalktı, peşinden bende kalktım cebinden parayı çıkarıp masaya bıraktı ve kapıya doğru yürümeye başladı ardından bende onu izledim.

O arabasına doğru ilerlerken bende ters yöne gitmeye başladım. "Nereye gidiyorsun?" Diye söylendi arkamdan "Seninle gelmedim seninle de gitmiyorum." Dediğimde kaşları çatıldı.

"Bin arabaya." Dedi sinirli çıkan ses tonuyla arabaya usul - usul yürüdüm ve kapıyı açıp arabaya bindim.

"Kemerini tak." Dedi kemeri taktıktan sonra arabayı çalıştırdı "Beni eve bırak." Dediğimde cevap vermedi "Sana diyorum Uran?" Yine cevap vermemişti hızla gaza yüklendi bizim sokağa dönerken araba yan yan gitmişti, lastiklerden çıkan ses içimi yakmıştı asfaltta lastiğin izi kaldığına yemin edebilirdim.

Sakinleşmeye çalışıp önüme döndüm sitenin önüne gelmiştik zaten "Teşekkür ederim." "Yarın sabah altıda" dediğinde şaşırarak ona baktım. "Ne altıda?" Dediğimde sakince gülümsemesi suratında yayıldı ardından cevap verdi. " Sabah altıda alacağım seni." Başımla onayladım.

Sitenin içine girdim eve doğru yürürken arkama baktım arabası ordaydı hala evin önüne gelince baktığımda yeni arabayı çalıştırmıştı ve gitmişti.

Çok heyecanlıydım yarın bütün gün Uranla olmak onun, yanında olmak nasıl hissettirirdi bilmiyordum.

Tek istediğim bir şey vardı yarın umarım onun yanında kalpten gitmezdim. Eve girip soğuk bir duş alıp kendimi rahatlattım.

Mutfağa gidip biraz atıştırdıktan sonra odama gidip uzandım. Gözlerim kapanmak istercesine benimle savaştı.

Uran?

Onu düşünmeden uyuyabilir miydim?

Ona karşı kimseye duymadığım hisleri yaşıyordum.

Yanıyordum ama serinliyorum da, sıcaklığıyla beni bir ömür ısıtıp soğukluğuyla beni öldürüyordu.

****

Geceden kurduğum alarmla birlikte beşte uyandım. Hemen örgülü olan saçlarımı açtım. Hafif dalgalı olmuştu. Dolabıma yönelip siyah bir şort çıkardım üstüne de turkuaz sırtı açık tişört çıkardım.

Hava gayet güzel ve sıcaktı bugün. Aynanın karşısına geçtim ama makyaj yapmadım. Sadece saçlarıma biraz daha ellerimle şekil verdim.

Oturma odasına geçip telefonumu elime aldım. Sosyal medya hesaplarıma baktım bayadır girmiyordum. Arama motoruna girip Uran Atıl diye arama yaptım.

En baştakine tıklayınca onu gördüm kalbim yine hızlı hızlı atmaya başlamıştı. Profiline girdiğimde bir kızla fotoğrafı vardı kız Uranın omzuna yüzünü koymuş gülüyordu Uranda elini kızın beline atmış gülüyordu Berke, Ege ve Kuzeyde ordaydı hep beraber gülüyorlardı bu bizim gittiğimiz locaydı.

SON NEFESHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin