Ağırlıktan açılmayan gözlerimi yavaşça araladım. Başımdan akan sıvıyı hissettim. Sedyedeydim bir sürü ses sarımsı renkli kıyafetli bir sürü insan.
Beni bir ambulansın içine sokarlarken birden "Uran!" Diye bağırdım tüm vücudumun hatta ruhumun acıyla inlediğini hissettim.
"O nerde?!" Dedim yanımdaki görevliye "Hanımefendi sakin olun kendinize daha gelmediniz." Dedi başımı kaldırdığımda bembeyaz Uranın tekrardan aşık olduğu gelinliğim kırmızı olmuştu parça parça büyük büyük kanlarla dolmuştu.
Kadın elleriyle beni tekrardan yatırdı. Koluma bir iğne yaptıktan sonra tek hatırladığım Uranı siyah büyük bir şeyin içine koydukları zaman.
Uran'nın son nefesinden;
"Şuan uyuyorsun cennet kapım ben başına gelmiş seni izliyorum nasıl olduğunu anlamadığım bir kazaydı bu güzelim. Oysa ne mutluyduk dimi balayımıza giderken. Ömrümün son gecesiymiş meğer karşıdan gelen arabayı gördükten sonra anladım gerçekten de sonsuzluğa çıktığımızı. Ve ne olduğunu anlamadan ağır darbeler aldım en son çığlığını duydum ve sol yanımdan çok daha ağır bir darbe aldım. Ne olduğunu anlamadım cennet kapım çok canın yandı mı? Olmadı cennet kapım kazada hayatımı kaybettim. Özür dilerim senden o güzel geceyi mahvettiğim için görevliler beni ceset torbasına koyarken seni göremedim son kez yüzüne doya doya bakıp öpemedim. Teslim ettim ruhumu sana seni seviyorum diyemeden. Zamansız öldüğüm için beni affet cennet kapım. Ben öldüm diye şimdi evlenmemezlik etme sakın mutlu olacaksın hissediyorum unutma ki anne olmak senin en büyük hakkın orda olsaydım o herifin ağzını burnunu dağıtırdım ama artık ben yokum güzelim mutlu ol kemiklerim sızlamasın. Mutlu olduğunu bilirsem ancak o şekilde rahat ederim yerimde."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SON NEFES
Acción"Şuan uyuyorsun cennet kapım ben başına gelmiş seni izliyorum nasıl olduğunu anlamadığım bir kazaydı bu güzelim. Oysa ne mutluyduk dimi balayımıza giderken. Ömrümün son gecesiymiş meğer karşıdan gelen arabayı gördükten sonra anladım gerçekten de son...