LOUIS:
Nakonec to vlastně nebylo tak hrozné, jak jsem čekal. Zayn se choval stále přátelsky a pokud jsem se mu hnusil, nedával to na sobě znát. Asi milionkrát jsem se ho chtěl zeptat, jestli má s mou prací nějaký problém nebo jestli je s tím v pohodě, ale až příliš jsem se bál toho, co by mi mohl odpovědět. Nechtěl jsem ho ztratit. Znali jsme se sice jen krátce, ale já cítil, že ho ve svém životě potřebuju.
„Tak hodně štěstí." Řekl Zayn, když se se mnou loučil.
„Díky." Usmál jsem se a nechal se od něj obejmout. „Budu ho potřebovat." Zhluboka jsem se nadechl a odtáhl se. Vůbec se mi do toho nechtělo, ale neměl jsem vybranou. Koneckonců jsem tady byl od toho, abych plnil sexuální představy svého šéfa.Jakmile Zayn odešel, vydal jsem se do Harryho ložnice a našel lubrikační gel hned vedle vibrátoru a erekčního kroužku. Vsadil bych se, že to Kudrnáč plánoval už delší dobu. Povzdechl jsem si a položil ty věci na postel.
Sundal jsem ze sebe všechno oblečení a odnesl ho do koše na špinavé prádlo. Tak trochu jsem doufal, že mi nalezení pomůcek bude trvat o něco déle. Bohužel Harry byl velice pečlivý. Kdybych chtěl, nejspíš by mi řekl, co se mnou má v plánu na několik dalších dní možná dokonce týdnů dopředu.
Jakmile jsem se vrátil zpátky, lehl jsem si na postel a roztáhl nohy. Byl jsem hodně nervózní. Nikdy v životě jsem do sebe prsty ani nic jiného nestrkal. Jedna věc byla, když tohle dělal Harry, jenže něco jiného to bylo, když jsem to měl učit já.
Roztřesenýma rukama jsem si na svůj vstup nanesl gel a poté si s ním potřel i prsty. Zhluboka jsem se nadechl, abych si dodal odvahu a zasunul do sebe první článek. Třásl jsem se jako ratlík. Tohle bylo hodně jiné, než od Harryho.
Donutil jsem se do sebe zasunout nejprve druhý a potom i třetí prst. Celé tohle bylo divné, ale musel jsem to zvládnout. Už jen proto, abych si to u šéfa vyžehlil. Nemohl jsem se dočkat dne, kdy mi konečně odpustí.
Jen velice neochotně jsem ze sebe vytáhl prsty a vyměnil je za vibrátor. Tlačil jsem ho tak hluboko, dokud jsem neucítil, že se dotýká mé prostaty. Poté jsem zastavil a zapnul ho. Z mých úst mi uniklo zasténání a můj penis, který byl do téhle chvíli jen polotvrdý, přímo zkameněl. Prudce jsem oddechoval, zatímco jsem se natahoval pro lubrikant a erekční kroužek. Hračka v mém pozadí příjemně masírovala můj uzlíček nervů. To mi nevadilo. Problém byl v tom, že jsem věděl, jak umí být ta odporná věc v mých rukou nepříjemná.
Povzdechl jsem si a potřel si lubrikantem svého kamaráda. Snažil jsem se moc nevzdychat. Vlastně jsem nevěděl proč. Možná, abych si nepřipadal tak hloupě. Netušil jsem. Už nějakou dobu jsem se sám v sobě nevyznal.
Jen velice neochotně jsem si nasadil erekční kroužek a frustrovaně vydechl. Vibrátor v mém pozadí mě přiváděl na samý vrchol rozkoše, ale ta věc okolo mého penisu mi bránila v orgasmu.
Radši jsem se převalil na břicho a vzal si z nočního stolku svůj mobil. Konečně jsem se přinutil ho nabít. Nechtěl jsem mít další problémy. Ať už třeba s Niallem nebo s Harrym. Za poslední dny, které jsem převážně trávil se Zaynem jsem se naučil mít mobil pořád při sobě. Snažil jsem se zapadnout zpátky do svých pubertálních let, kdy jsme s telefonem byli nerozlučná dvojka.
Najel jsem na nějaké hry, které jsem si stáhl a jednu si vybral. Měl jsem ještě pět minut, než přijde můj šéf a potřeboval jsem se nějak zabavit. Mé tělo přímo žadonilo o uvolnění, ale já mu ho dát nemohl. To bylo na Harrym. Mému neuvěřitelně sexy šéfovi, který mě, díky mému podpisu, vlastnil. Zvláštní, jak něco tak nevinného může otočit život vzhůru nohama.
ČTEŠ
My new boss
Fanfiction„Tak je to správně." Zavrněl mi Harry do ucha, jakmile jsem začal sténat jeho jméno. „Jsi jenom můj. Zapamatuj si to." WARNING: 18+