proloog

8.1K 199 13
                                    

*Één week voor Vicki's verjaardag.*

Vicki

Nog maar één weekje. Een week tot ik officieel volwassen ben.

Ik heb er al best veel zin in.

Waarom? Omdat ik dan eindelijk onafhankelijk ben van mijn ouders. Ik woon nog wel samen met mijn ouders, maar ik ga binnenkort op kamers.

De ringtone van mijn telefoon gaat af en de stem van Niall vult mijn oren. Ik heb de solo van hem uit little things als ringtone.

Vermoeid pak ik mijn mobiel van het nachtkastje naast mijn bed. Zuchtend kijk ik wie mij belt, waarna een glimlach op mijn gezicht kruipt.

Bram.

'Heey, babyboy', begroet ik hem vrolijk. Ik hoor hem grinniken.

'Heey, babe.' Mijn glimlach groeit.

'Waarom bel je?' vraag ik nieuwsgierig. We hebben gisteravond tot laat nog gebeld, dus ik snap niet waarom hij me weer zou bellen.

'I just want to hear your voice.' Ik grinnik. 'Kom je vandaag langs?'

'Ja, is goed', zeg ik, terwijl ik me uitrek.

'Je mag ook blijven slapen trouwens.' Ik grinnik weer.

'Moet je weer op Kyra en Esmee passen?'

'Ja.'

Kyra (10) en Esmee (1) zijn Bram's kleine zusjes. Wanneer Bram's ouders weg gaan, moet Bram op hun passen. Daarom nodigt hij mij altijd uit om hem te helpen.

'Ik zal even vragen aan mijn moeder.' Ik stap uit bed en loop naar beneden, waar mijn moeder al druk bezig is het ontbijt klaar te maken. 'Mam, mag ik vandaag bij Bram logeren?'

'Wil je een paar condooms mee?' hoor ik Steven, mijn oudere broer, roepen. Ik rol mijn ogen en steek mijn middelvinger naar hem op.

'It sounds okay, babe.' Ik grinnik.

'Ja, tuurlijk. Maar vergeet niet dat je overmorgen weer examens hebt.' Ik zucht.

Ik zit midden in de examens, maar dit zijn de laatste paar. Hierna heb ik een lange tijd vrij, en over anderhalve maand hoef ik pas mijn diploma op te halen.

'Ja, mam.' Ik loop weer naar boven en pak een lichtblauw zomerjurkje uit de kast. Ook pak ik mijn lingerie en loop ik naar de badkamer. 'Ik mag, maar ik ga nu douchen. Zie ik je om... twee uur?'

'Is goed, babe. Love you!'

'Love you too!' Ik hang op en zet mijn playlist aan. Ik leg mijn mobiel bovenop de handdoeken in de kast en pak een washandje. Ik kleedt me uit, gooi mijn kleding in de wasmand en zet de warme douche aan.

Na een paar minuten stap ik eronder en ontspan ik onder de heerlijke warme stralen.

Het proloog :)

Hope you like it!

Love you all xxx wondergirl101

He is my brother?! (N.H) *1Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu