12

4.6K 167 20
                                    

Victoria

Zwijgend eet ik mijn broodje. Het is stil aan tafel. En er hangt een gespannen sfeer.

Die spanning komt door Louis en mij. Maar ik kan het gewoon niet. Ik kan geen relatie beginnen met de beste vriend van mijn broer.

Niall weet nog niet dat Louis me leuk vindt. Ik heb hem alleen verteld dat Louis en ik "ruzie" hebben.

'Vic, ga je vanmiddag ook mee?' vraagt Harry opeens. Ik kijk hem vragend aan.

'Waarheen?' Hij fronst en kijkt naar Niall.

'Heb je het haar nog niet verteld?' Niall schudt zijn hoofd.

'Wat verteld?!' vraag ik, nu ietsjes geïrriteerd.

Niall kijkt me aan en zucht. 'We hebben vanmiddag een interview. Je mag mee, maar je mag ook alleen thuis blijven, als je dat liever wilt.'

Ik denk na.

Aan de ene kant, wil ik niet alleen thuis blijven. Maar aan de andere kant, wil ik niet mee, omdat het anders ongemakkelijk wordt tussen Louis en mij.

Blijkbaar ziet Niall me twijfelen. 'We kunnen anders ook de jongens van 5sos uitnodigen.' De jongens knikken instemmend en ik knik ook langzaam. 'Dan hoef je niet alleen te zijn.'

'Ja, graag!' roep ik enthousiast uit. Niall grinnikt en pakt zijn telefoon. 'Wacht even.' Niall kijkt me vragend aan. 'Ik heb je nummer nog niet eens.'

Hij grinnikt en pakt mijn mobiel, die voor me op de tafel lag. Hij doet een poging om mijn wachtwoord te kraken, wat hem lukt. Ik kijk hem verbaasd aan en hij grinnikt weer. Hij typt wat in en geeft dan mijn mobiel terug.

Brother!♥

Ik grinnik en stuur hem een bericht, zodat hij mijn nummer ook heeft.

Even later legt Niall zijn mobiel ook weg. 'De jongens komen over een half uurtje.' Ik knik en sta op. 'Wat ga je doen?'

'Plassen.' Hij knikt en ik loop naar de badkamer. Ik trek mijn onderbroek naar beneden en slik. 'No', mompel ik zacht, als ik de rode vlek in mijn onderbroek zie zitten.

Ik plaats mijn hoofd in mijn handen en zucht diep. Ik sluit mijn ogen en haal mijn handen door mijn blonde haren.

Een klop op de deur laat me opschrikken. 'Vic? Ben je oké?' hoor ik de bezorgde stem van Niall.

'Ja!' roep ik terug. Ik zit met een probleem, ik heb geen maandverband meer. Dan maar improviseren. Ik pak een paar toilet-papiertjes en vouw het zo, zodat het in mijn onderbroek past.

'Weet je het zeker?' Ik trek mijn broek weer omhoog en trek de wc door. Ik was mijn handen en loop de badkamer weer uit. Niall kijkt me onderzoekend aan en ik zucht. 'Wat is er?'

'Kom even mee naar boven', zeg ik, terwijl ik zijn hand pak en hem mee trek naar boven. Ik trek hem mijn kamer in en sluit de deur.

Zuchtend blijf ik tegen de deur staan en klem mijn armen om mijn buik heen. Niall kijkt me geschrokken aan.

'Je bent toch niet zwanger?!' Ik schrik en duik in elkaar, ook van de pijn.

'Nee, eerder het tegenovergestelde', zeg ik zacht. Niall denkt even na, maar fronst dan. Ik zucht diep. 'Ik ben ongesteld.'

Niall knikt begrijpend. 'En nu?' Ik kijk naar mijn voeten.

'Ik heb geen maandverband meer', zeg ik zo zacht mogelijk. Niall zucht zacht.

'Zal ik zo wat halen?' stelt hij voor. Ik kijk op en knik dankbaar.

'Graag', zeg ik met een kleine glimlach.

He is my brother?! (N.H) *1Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu