1,09K! Jullie zijn geweldig!
Victoria
Ik ben net door de scan geweest en zit samen met Stephan te wachten op de uitslag, én de jongens.
'Hoe oud ben jij eigenlijk?' vraag ik hem na een tijdje stilte.
'19. Over ongeveer een maandje 20.' Ik knik.
'Ik ben net vorige week zaterdag 18 geworden.' Hij geeft me een hand en een knuffel.
'Nog gefeliciteerd!' Ik grinnik.
'Dankje.' Het is weer stil en ik kijk voor de zoveelste keer om me heen. 'Dus... vertel eens over jezelf?'
'Nou, ik ben dus Stephan Stone, 19 jaar oud. Ik heb een zusje van 12 en een broertje van 9. Ik hou van voetbal en gamen. En chillen met vrienden. Ik ben single. Ik heb gestudeerd voor financieel ondernemer.' Hij kijkt me aan. 'En nu jij.'
'Ik ben Victoria Horan, 18 jaar. Mijn hele leven opgegroeid in een gezin in Nederland, maar dat was niet mijn echte gezin. Mijn hobby's zijn eten, gitaar spelen en zingen. Ookal kan ik helemaal niet zingen.' Ik denk even na. 'Verder heb ik 2 broers, Niall en Greg Horan. En ik ben hier in London met mijn broer en de band waar hij in zit.'
'Ja, en wie is dit?' Ik schrik en kijk naar de deur, waar Niall en de andere jongens staat. 'Valt hij je lastig, Vic?'
Niall komt dichterbij en ik houdt hem tegen. 'Wow, chill down, tiger! Dit is Stephan. Ik liep tegen hem op tijdens het joggen en ben toen verder gegleden over het asfalt.' Niall gaat naast me zitten en pakt mijn hand. 'Stephan's moeder werkt hier en heeft me door de röntgenscan heen gehaald.'
De andere jongens gaan ook zitten. De hele tijd blijft iedereen stil.
Totdat Liam de stilte onderbreekt. 'Guys, we moeten niet vergeten dat we vanavond een concert hebben.' Harry veert op en haalt een hand door zijn haar.
'What's wrong, curly?' vraag ik lachend. Hij werpt me een geïrtiteerde blik toe en ik steek mijn handen verdedigend in de lucht.
'Ik ben helemaal vergeten dat Gemma zou langs komen vandaag', zegt hij en hij gaat zuchtend verder met ijsberen. 'God, wat moet ik nou doen?'
'Bel haar op', zeg ik schouderophalend. 'Ze zal het vast wel begrijpen.' Harry's ogen lichten op en hij rent naar me toe. Hij trekt me in een knuffel.
'Ah, dankje, Vic! Je bent mijn redding!' Ik grinnik.
'No problem, bro.' Hij kijkt me fronsend aan, maar loopt dan de kamer uit.
De moeder van Stephan komt de kamer binnen gelopen en kijkt verbaasd naar alle jongens. Niall staat snel op en geeft haar een hand. 'Niall Horan, de broer van die brokkenmaker daar.' Hij wijst naar mij.
'Nou ja!' roep ik uit en ik sla mijn armen chagrijnig over elkaar. De moeder van Stephan moet lachen en schudt Niall's hand.
'Mellisa Stone. Ik heb hier de resultaten van de röntgenscan.' Ze komt naar me toe en gaat bij me op de bedrand zitten. 'Je hebt alleen een gekneusde knie. Je moet een soort kous om je knie doen, en met krukken lopen. Of in een rolstoel, dat kan natuurlijk ook. En als het goed is, zou je binnen een paar dagen weer normaal moeten kunnen lopen.'
'En hoe zit het met douchen? Kan dat wel gewoon?' Mellisa knikt lachend en wrijft over mijn haren.
'Natuurlijk kan dat. Je mag trouwens naar huis als je de kous hebt aangemeten en gekregen, en je krukken of rolstoel hebt. Ik denk dat dat zo'n half uurtje duurt. Ik zal even je knielengte opmeten.' Ze haalt een meetlint tevoorschijn en meet mijn knie op. 'Ik ben zo terug.'
En weg is ze weer.
JE LEEST
He is my brother?! (N.H) *1
FanficVicki Sneider is een meisje van 17 jaar oud. Ze heeft een broer: Steven, die 21 is en een zusje: Sophia, die 12 is. Verder heeft ze een vriendje, Bram van 19 jaar en twee beste vriendinnen, Sanne (16) en Anna (18). Wanneer ze 18 wordt, krijgt ze te...