22

3.7K 140 14
                                    

Victoria

We lopen de lawaaierige club in en meteen heb ik het een paar graden warmer. De mensenmassa is enorm groot en iedereen zit te dansen.

Gemma trekt me mee naar de bar en bestelt twee shotjes. Al snel krijgen we de drankjes en proosten we.

'Op een leuke avond!' Ik lach en drink het glas in één teug leeg. We bestellen er nog een, en nog een.

'Laten we dansen. De jongens zullen daar ook wel ergens zijn', gilt Gemma in mijn oor. Ik knik en ze trekt me mee.

We lopen door de mensenmassa en staan na een paar minuten stil, ongeveer midden op de dansvloer. Gemma begint meteen te dansen en ik doe onzeker mee.

'Kom op! Ga los! Niet zo onzeker!' Ik lach en doe mee met Gemma.

Na een tijdje dansen geeft Gemma aan dat ze wat drinken gaat halen. Ik knik en ze verdwijnt in de menigte.

Ik blijf doordansen en opeens voel ik twee handen op mijn heupen. 'Hey, babe! Kom je hier vaker?' hoor ik een diepe stem in mijn oor schreeuwen.

Ik lach en draai me om. Een jongen met kastanjebruin haar en bruine ogen met een groen randje staat voor me.

'Nee, dit is mijn eerste keer hier!' roep ik terug. De jongen grijnst.

'Ik ben Ethan! En jij bent?' Zijn handen glijden naar mijn kont en hij trekt me dichter naar zich toe.

'Victoria, maar zeg maar Vic, of Tori. Of I don't know. Bedenk maar iets.' Hij grinnikt.

'Mooie naam. Ik houdt het het liefst bij Victoria.' Ik bloos en mompel een bedankje. 'En wat doet zo'n mooi meisje als jou zo alleen op de dansvloer?'

'Mijn vriendin is een drankje aan het halen.' Hij kijkt me vragend aan.

'Vriendin, als in girlfriend of gewoon vriendin?' Ik grinnik.

'Gewoon vriendin. Ik ben nog single en val op mannen.' Hij grijnst weer.

'Kan ik je iets te drinken aanbieden? Je ziet eruit alsof je het warm hebt.' Ik knik dankbaar en hij pakt mijn hand en trekt me mee naar de bar.

'Twee baccardi-cola, alstublieft.' De barman knikt en geeft de glazen. Ik drink het gulzig leeg en Ethan lacht. 'Doe er nog maar een voor dit prinsesje hier.' Ik krijg nog een glas en drink het weer leeg.

Ik voel me inmiddels licht worden in mijn hoofd en begin te giegelen. Ethan kijkt me diep in mijn ogen en komt dichterbij. Zijn hand is te voelen op mijn bovenbeen en dan voel ik zijn lippen op de mijne.

Ik ga mee in de zoen en voel dat hij me dichter naar zich toe trekt.

Even later beëindigt hij de zoen en komen we even op adem. 'Zullen we naar buiten? Ik heb het warm.' Ik knik en hij trekt me mee naar buiten. Hij loopt naar de zijkant van het gebouw, waar het best donker is en duwt me tegen de muur. Hij komt dicht tegen me aanstaan en ik giegel weer.

'You so damn hot, Victoria.' Hij begint me weer te zoenen en ik ga weer mee in de zoen. Zijn hand kruipt langzaam onder mijn jurkje, wat ik niet door heb.

Tam tam tam.

Cliffhanger :) kind off.

Wat zal er nu gebeuren? Laat me weten wat je denkt, ik ben nieuwsgierig.

Mijn tentamens zijn voorbij! Woehoe!

Love you all xxx wondergirl101

He is my brother?! (N.H) *1Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu