27 (XXL)

4.2K 152 14
                                    

10K special! Enjoy!

Victoria

'Sorry dat ik laatst zo gemeen tegen je deed. Ik... Het is gewoon raar. We kunnen gewoon geen verkering hebben. Niall zal kapot zijn als het uit zou gaan en ik met een gebroken hart zit', zeg ik als we terugtrekken uit de knuffel.

'Je moet niet denken aan Niall, maar aan jezelf.' Ik haal mijn schouders op.

'Dat doe ik ook wel. Maar ik had Niall verteld dat je verliefd op me was, en hij flipte helemaal.' Ik zucht diep. 'Ik wil gewoon niet dat hij boos wordt. Ik heb pas net mijn echte broer gevonden, en als we nu al ruzie krijgen... I-ik kan het gewoon niet, Louis. Echt niet.' Een traan rolt over mijn wang naar beneden en Louis veegt hem teder weg.

Zijn hand blijft op mijn wang rusten en ik kijk op, recht in zijn ogen. Langzaam komt hij dichterbij met zijn hoofd en dan voel ik zijn zachte lippen op de mijne.

'Vic, ben je al bijn... Oh, sorry! Ik wist niet dat jullie bezig waren.' We kijken verschrikt op en zien Gemma in de deuropening staan. Ze grijnst en ik duw Louis wat van me af, zodat er wat ruimte tussen ons in zit.

'Ik ga wel weer. Het was een goed gesprek, Vic.' Hij knipoogt naar me en loopt dan mijn kamer uit. Gemma sluit de deur en rent naar mijn bed.

'Wat was dat?!' roept ze opgewonden. Ik staar voor me uit en haal mijn schouders op.

'Geen idee, Gems.' Ik zucht en voel aan mijn lippen. Zijn lippen zijn nog steeds te voelen.

'Hoezo "geen idee"?' Ik haal mijn schouders op.

'Gewoon. Geen idee. We... praatten eerst, over gisteravond. En toen zoende hij me opeens', leg ik verward uit, zelf niet precies wetend wat er net gebeurde.

'Misschien moet je met hem praten over wat er gebeurt is?' vraagt Gemma. 'Anders wordt het de komende maanden nogal ongemakkelijk tussen jullie.'

Ik knik langzaam. 'Je hebt gelijk.' Ik sta op. 'Ik ga meteen naar hem toe.' Gemma glimlacht bemoedigend en knipoogt dan naar me.

'Good luck! Ik blijf hier wel wachten.' Ik knik en loop de kamer uit, waarna ik op Louis' deur klop.

'Binnen!' wordt er geroepen. Ik loop naar binnen, maar zie Louis niet. 'Wie is daar?'

'Ik. Victoria.' Nu hoor ik pas dat de douche aanstaat.

'Oh, hey. Ik kom zo. Ben bijna klaar.' Ik sluit de deur en ga op zijn bed zitten. Ik kijk een beetje om me heen en zie foto's aan de muur hangen.

Ik loop er nieuwsgierig heen en bekijk de foto's. Ik zie verschillende foto's van Louis.

Little Louis met 2 meisjes en een man en vrouw.

Louis met 4 meisjes en een man en een vrouw.

Louis op een step.

Louis met een adembenemende achtergrond achter zich.

4 meisjes met Louis.

Alleen 4 meisjes.

Little Louis met een ijsje.

Little Louis met een wortel in zijn hand, waar hij verliefd naar kijkt.

Ik grinnik en voel dan twee handen op mijn schouders. Ik schrik en stap naar achter. Ik knal tegen een lichaam op en kijk achterom.

'Louis, je liet me schrikken', roep ik geschrokken uit. Louis grinnikt en slaat zijn armen van achter om me heen. Ik slik en maak zijn handen los. Ik stap van hem weg en kijk naar hem.

Hij heeft alleen een boxer aan, verder niks. Zijn sixpack is duidelijk te zien en je ziet ook zijn spierballen.

Ik slik weer en blijf kijken.

He is my brother?! (N.H) *1Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu