40 (XL)

3.5K 131 17
                                    

Victoria

Ik schrik van zijn zachte lippen op de mijne en ga mee in de zoen. Louis trekt me dichter tegen zich aan en legt zijn hand op mijn heup. Ik plaats mijn handen in zijn bruine haren en trek er zachtjes aan.

Zijn tong tikt tegen mijn onderlip om toegang te vragen. Ik open mijn mond en zijn tong glipt naar binnen. Onze tongen draaien om elkaar heen om de leiding te krijgen.

Mijn lichaam staat in vuur en vlam. Ik kan nergens anders meer aan denken dan onze lippen die samengevoegd zijn tot één.

'Victoria? Louis?' We schrikken op en laten elkaar los. Onze lippen zijn opgezwollen en verschrikt kijken we om.

Daar staat Niall vol verbazing te kijken naar ons. Ik kijk hem bang aan en kijk dan naar Louis. Hij kijkt mij geruststellend aan. Alsof het goed gaat komen.

Hoe zal Niall reageren?

Gaat hij Louis ook aanvallen, net als hij bij Bram deed?

Zouden ze ruzie krijgen en zal dat het einde van One Direction betekenen?

Allemaal vragen die onbeantwoord zijn. De spanning begint te stijgen tussen ons drieën en ik begin nerveus met mijn handen te friemelen.

Ik voel hoe Louis mijn hand pakt en er een geruststellend kneepje in geeft. Ik kijk naar onze verstrengelde vingers en kijk dan weer langzaam op naar Niall.

Hij staat daar nogsteeds, onbewegelijk. Zijn blik is emotieloos. Ik slik en bijt op mijn lip.

'V-Vic?' Ik knik langzaam en kijk naar onze verstrengelde handen. 'I-is dit wat ik denk dat het is?' Ik kijk Louis vragend aan en hij bijt op zijn onderlip.

'Het is goed. Ik ben bij je', fluistert Louis in mijn oor. Ik knik langzaam en kijk Niall dan weer aan.

'Louis, ik moet je spreken,' zegt Niall op een wat boze toon. Liam en Harry komen achter Niall te staan.

'Guys, haal Victoria's koffer. Ze gaat met ons mee', zegt Louis. Ik knik en Louis helpt me met opstaan.

'Louis, nu!' roept Niall boos uit. Louis schrikt en laat me los.

'Vic, ga Liam en Harry maar helpen. Dan kunnen we straks sneller weg.' Ik knik en loop naar binnen.

Louis

'What the fuck, dude?!' roept Niall kwaad uit. 'Waarom date je mijn zusje?!'

'Niall, rustig. Waarom vindt je dit zo erg? Liefde kun je niet stoppen.' Niall zucht en gaat op de stoeprand zitten. Ik ga naast hem zitten en kijk hem vragend aan.

'Ik ben gewoon bang, Louis. Wat als je haar hart breekt? Dan gaat ze kapot van verdriet en moet ik kiezen tussen jullie. Straks krijg ik dan ruzie met jou en gaat de band uit elkaar.' Niall zucht weer en kijkt naar de grond.

'Niall, geloof me. Ik wíl Victoria's hart niet breken. Ik wil haar gelukkig maken.' Niall kijkt op en glimlacht blij.

'Echt?!' Ik knik. 'Als je haar hart breekt, breek ik jou.' We beginnen te lachen. 'Maar let wel goed op haar, ze heeft het... nogal moeilijk.'

Ik kijk Niall fronsend aan. 'Hoe bedoel je?' Niall zucht en bijt op zijn lip.

'Ze krijgt haat.'

'Dat wist ik al. Heeft ze het zelf tegen je gezegd?' Niall knikt.

'Hoe wist jij het?' Ik haal mijn schouders op.

'In het vliegtuig naar Japan kon ze niet slapen en moest ze huilen. Ik kon ook niet slapen en ging haar troosten.' Niall glimlacht zwak.

'Je bent een goede jongen, Louis. Zorg goed voor mijn zusje.' Ik knik.

'Zal ik doen, Nialler.' Niall grinnikt en slaat zijn armen om me heen.

'Je hebt mijn toestemming om Victoria te daten. Maak haar gelukkig, Louis. En als er wat is, zeg het me.' Ik knik en sta op. Niall staat ook op en precies op dat moment komen Victoria, Liam en Harry naar buiten met Victoria's koffers.

Victoria

'In welk hotel slapen jullie?' Louis slaat een arm om me heen en samen lopen we verder.

'Het Krasnapolski Hotel', zegt Liam. Ik knik en kijk naar Louis.

'Hoe ging het?' Louis haalt zijn schouders op.

'Volgens mij wel goed. Ik vertel je straks wel meer.' Ik knik.

In het hotel

We stappen de lift in en de lift gaat langzaam omhoog.

Ik sluit mijn ogen. Ik haat liften! Ze hangen maar aan een paar kabels, meters hoog in de lucht. En het is zo'n kleine ruimte.

'Vic? Gaat het?' Ik open mijn ogen en zie Louis bezorgd naar me kijken. Ik knik langzaam. 'Weet je het zeker? Je ziet een beetje bleek.'

Ik knik weer en leg mijn handen op mijn wangen. Louis drukt een zacht kusje op mijn voorhoofd en ik zie Niall naar ons kijken. Ik slik en Niall knipoogt naar me.

Ik zie dat Niall ook wat bleek ziet en dat hij een beetje paniekerig om zich heen kijkt.

'Niall, gaat het?' vraag ik hem. Hij knikt voorzichtig.

'Niall heeft last van claustrofobie', zegt Harry. Ik knik begrijpend en dan gaat het piepje van de lift. De deuren schuiven open en Niall rent de lift uit.

Ik probeer zo snel mogelijk de lift uit te komen, maar wel zodat het zo min mogelijk opvalt.

Louis pakt mijn hand en we lopen samen naar het soort van "appartementje". Het appartementje bestaat uit een woonkamer, keuken, badkamer en 3 kamers.

'Ik ga met Victoria!' roept Louis uit. Ik grinnik en knik instemmend.

'Is goed. Doen we!' Ik geef hem een high-five en de rest deelt zich ook in. Na een tijdje lopen Louis en ik naar onze kamer en plof ik neer op het bed.

Louis sluit de deur en ik stuiter op en neer. 'Wat zei hij?!' Louis grinnikt en ploft naast me neer. Hij drukt een zacht kusje op mijn lippen.

'Hij zei dat hij bang was dat ik jou hart zou breken en dat de band dan uit elkaar zou gaan. Maar ik heb hem overtuigt dat ik goed voor je zal zorgen.' Ik knik langzaam en leun tegen Louis aan.

'Dus... Hebben we nu wat?' Ik kijk op naar Louis en zie hem onzeker kijken.

'Als jij het wilt wel?' Ik kijk bedenkelijk en zie Louis op zijn lip bijten van spanning. Ik grinnik en sla mijn armen om zijn nek.

'Natuurlijk, Louis!' Louis drukt zijn lippen vol liefde op de mijne en ik ga mee in de zoen.

Einde! Nee, grapje. Er komt nog een epiloog, en natuurlijk de antwoorden van de Q&A.

Omg! De proloog heeft 1K behaald!

Ik ben echt zo blij met jullie!

Love you all xxx wondergirl101

P.s de epiloog komt er zo snel mogelijk aan. Tenminste, dat probeer ik.

He is my brother?! (N.H) *1Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu