23

3.8K 144 9
                                    

Niall

'Zien jullie Gemma en Vic ergens?' vraag ik na een tijdje aan de jongens. Ze halen hun schouders op en ik neem een slok van mijn biertje.

'Misschien zijn ze aan het dansen? Of naar de wc?' noemt Louis op. Ik haal mijn schouders op.

'Daar is Gemma!' Harry wijst naar de andere kant van de bar, waar Gemma bezig is met flirten. Ik grinnik, net zoals de anderen en sta op.

'Ik ga vragen of ze toevallig weet waar Vic is.' Harry houdt me tegen door mijn arm te pakken.

'Weet je het zeker? Je weet wat er de vorige keer gebeurde toen je haar stoorde bij het flirten, toch?' Ik slik en leg mijn hand op mijn wang.

Man, wat kan zij hard slaan!

Ik knik langzaam en ga weer zitten.

'Toch heb ik een naar gevoel in mijn maag', zeg ik na een tijdje stilte.

Louis staat op en trekt me overeind. 'Ik help je zoeken.' Ik glimlach dankbaar naar hem.

Liam en Harry staan nu ook op en zeggen tegelijk dat ze ook meehelpen met zoeken.

Liam kijkt bij de toiletten, Harry en ik op de dansvloer en Louis gaat buiten kijken. We spreken af dat we elkaar bellen als we haar hebben gevonden.

Louis

Ik wurm mezelf door de menigte om naar buiten te komen. Daar kijk ik om me heen en zie overal dronken mensen zoenen of op de grond liggen te slapen.

Een paarsharig meisje staat opeens voor me en zoent me gretig. Ik duw haar ruw van me af en ze valt op de grond.

'Klootzak', sist ze. Ze staat op en geeft me een klap in mijn gezicht, waarna ze snel wegrent. Even later valt ze op de grond, omdat ze niet kan rennen op hakken. 'Fucking hakken!'

Verdwaasd voel ik aan mijn wang, die een beetje prikkeld. Ik besluit het te negeren en Victoria te zoeken.

'Vic?! Ben je hier?!' begin ik te roepen. Ik hoor gegiegel aan de zijkant van het gebouw en kijk kort om het hoekje.

Een blond meisje met een zwart, kort jurkje en een kastanjebruin harige jongen in een zwarte skinnyjeans en een simpel t-shirt.

Maar het gaat mij alleen om het blonde meisje met het korte zwarte jurkje.

En de handen van de jongen, die haar lichaam aanraken. Op plekken waar die handen niet zouden horen te liggen.

Woede borrelt omhoog en ik loop kwaad op de jongen af. Ik trek hem van Victoria af en Victoria begint te giegelen.

De jongen daarintegen kijkt me kwaad aan en duwt me hard. 'Wat is jouw probleem, gast?!' Hij duwt me nog een keer en ik sla hem in zijn gezicht en stomp hem in zijn maag. Hij zakt kreunend ineen en ik richt me op Victoria.

'Kom mee. Weg bij die freak.' Ik trek haar mee, maar ze blijft stilstaan. Ik kijk haar vragend aan en ze legt haar hand op mijn borst, waar ze vervolgens over heen wrijft. Ik slik.

'Louis', zegt ze met hese stem. 'You're so hot.'

'Vic, je weet niet wat je zegt. Je bent dronken. Kom, we gaan naar huis.' Ze schudt haar hoofd en drukt haar lippen op de mijne.

Ik ga mee in de zoen, tot ik me bedenk dat ze dronken is en dit morgen weer vergeten is. Ik duw haar zacht van me af en gooi haar dan over mijn schouder.

Ze begint te giegelen en laat zich hangen. 'We gaan naar huis. Nu.' Ze giegelt weer.

'En dan?'

'Dan leg ik je in bed en mag je hopen dat je morgen geen kater hebt.'

Ik kom aan bij de auto en stuur een appje in de groep met de lads.

L: Heb haar. Stappen nu de auto in.

N: yes! We komen eraan. Even Gemma halen.

Li: ik heb Gemma al. Ik rijdt wel. Volgens mij heb ik het minst op.

Ik zie de jongens al aankomen en zie Gemma over de schouder van Liam liggen. Ik draai de deur van het slot en leg Victoria in de auto. Ik ga naast haar zitten en doe haar gordel om. Daarna doe ik mijne om en voel ik Victoria tegen me aanleunen en kijk ik omlaag.

Ze heeft haar ogen gesloten en heeft een hand op mijn borst liggen. Haar hoofd ligt ook op mijn borst.

Ik glimlach en leg een arm om haar heen. Ik druk een kus op haar kruin en ze zucht zacht.

Voor ons zitten Gemma en Harry ruzie te maken over de jongen die ze probeerde te fixen. Ik sluit kort mijn ogen en open ze dan weer.

Ik zie ons huis al verschijnen en de auto komt langzaam tot stilstand. Ik maak Victoria's gordel los en stap uit, waarna ik haar in mijn armen til en naar binnen loop, de trap op.

Ik loop haar kamer in en leg haar op het bed. Ze wordt wakker en kijkt me glimlachend aan.

'Hey, Louis', zegt ze weer met hese stem. 'Kom je bij me liggen?'

Ik schudt mijn hoofd. 'Nee, Vic. Je bent dronken en weet niet wat je doet.' Ik trek haar ballerina's uit en zet ze in haar inloopkast.

'Ik ga niet in mijn jurkje slapen', mompeld ze. Ik haal mijn schouders op.

'Dan moet je je omkleden', zeg ik droog, maar vanbinnen voel ik me ongemakkelijk.

'Wil je me helpen?' vraagt ze onschuldig. Ik schudt slikkend mijn hoofd. 'Waarom niet?'

'Nogmaals, je bent dronken en weet niet wat je doet.' Ze zucht en kruipt onder de dekens.

'Dan niet. Doei.' Ze draait haar rug naar me toe en ik zucht.

'Slaaplekker, Vic', zeg ik terwijl ik opsta.

'Slaaplekker, boobear.' Ik grijns en loop haar kamer uit. Ik sluit zacht de deur en loop naar mijn eigen kamer. Ik kleedt me om en kruip ook in bed.

Na een paar minuten val ik tevreden in slaap.

Lang hoofdstuk. Maar eigenlijk kan er niks missen. Vinden jullie vast niet erg, of wel? xD

Vond dit echt zo'n leuk hoofdstuk om te schrijven!

Love you all xxx wondergirl101

He is my brother?! (N.H) *1Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu