Victoria
De cupcakes staan al klaar op de tafel en zijn ook al helemaal versierd. Gemma is me allemaal grappige weetjes aan het vertellen over de jongens en we liggen in de slappe lach.
Letterlijk liggen. Gemma ligt op de grond en ik op de bank.
Als we eindelijk zijn uitgelachen, vraag ik hoelaat het is. Gemma haalt haar schouders op en pakt haar Iphone.
'16:38.' Ik knik en ga rechtop zitten. 'De jongens zullen zo wel terug zijn. Ze dachten rond kwart voor 5 terug te zijn, dus nu ongeveer.'
Precies op dat moment gaat de voordeur open en komen de jongens binnenstrompelen. Gemma en ik kijken ekaar lachend aan en de jongens ploffen neer op de bank.
Niall ploft naast mij neer en tilt me op zijn schoot, waarna hij zijn armen om me heen slaat. Ik laat mijn hoofd tegen zijn borst rusten en zucht.
'Hoe was het interview?' vraag ik na een tijdje. Ik kijk Niall vragend aan en hij haalt zijn schouders op.
'Leuk.'
Ik grinnik. 'Ook lekker enthousiast.' Niall haalt een hand door zijn blonde haren en grinnikt ook.
'Het is wel leuk om te doen, maar elke keer bijna dezelfde vragen. Ook al was het deze keer anders. Ze hebben ons al een paar keer gespot en dachten dat je het vriendinnetje van een van ons was. Toen heb ik uitgelegd dat je mijn long lost sister was.' Ik knik begrijpend.
'Zullen we vanavond uitgaan?' stelt Harry voor. Iedereen stemt in, behalve Niall.
'Vind je het goed, Vic?' Ik knik overtuigend.
'Natuurlijk! Ik voel me goed en heb zin om eens een keer lekker uit mijn dak te gaan!' Iedereen grinnikt als ik mijn handen boven mijn hoofd houdt en een raar dansje begin te doen.
'Weet je het zeker?' Ik knik.
'Ik heb zelfs al cupcakes gebakken, dus ik moet me wel goed voelen.' Meteen lichten zijn ogen op.
'Oh my god! Cupcakes!' roept hij enthousiast uit. Ik grinnik en geef hem een cupcake. 'Stonden die nou serieus gewoon op tafel?' Ik knik lachend en pak er zelf ook een.
De anderen pakken ook een cupcake en dan staat Liam op. 'Wat gaan we eten? Pizza?'
Iedereen stemt in en zegt wat die wilt hebben.
'Hoelaat gaan we weg dan?' vraag ik als Liam terug is.
'Rond tien uur?' Iedereen knikt instemmend en even later gaat de bel.
'Zo, dat gaat ook snel', mompeld Liam, terwijl hij naar de voordeur loopt. Een paar minuten later komt hij binnen met de dozen en geeft iedereen zijn of haar pizza. Ik heb pizza hawaii.
Na het eten loopt iedereen naar boven. Gemma en ik lopen naar mijn kamer en ik kijk in mijn inloopkast. Gemma staat naast me en kijkt goedkeurend naar mijn jurkjes.
'Doe die!' Ze wijst een kort, zwart jurkje aan, dat ongeveer tot halverwege mijn bovenbenen komt en best wel ruim uitzicht op mijn borsten heeft.
'Ik weet niet... Is het niet te kort?' vraag ik onzeker. Ze schudt haar hoofd.
'Nee, vast niet. En sowieso, wat boeit het?! Het is toch voor één avond.' Ze pakt een paar zwarte naaldhakken en houdt die voor me.
Ik schudt mijn hoofd. 'No way! Mijn knie doet net geen pijn meer.' Ze kijkt verder en pakt dan zwarte ballerina's. 'Wordt het dan niet te zwart?' Ze schudt haar hoofd.
'Nee joh. En anders staat dat roze paar niet leuk bij je jurkje!' Ik knik en pak de ballerina's aan.
Samen kleden we ons om en doen we elkaars haar en make up. Ik heb pijpenkrullend haar, mascara, foundation, blush, groene oogschaduw en roze lippenstift op.
Gemma heeft lichte krullen, mascara, foundation, blush en rode lippenstift op. Verder heeft ze een lichtgroen jurkje aan, wat uitloopt in donkergroen en zwarte pumps.
We lopen naar beneden, waar de jongens al zitten te wachten. Zodra ze mij zien beginnen ze te zingen.
'Little black dress just walked into the room. Making head turns, can't stop looking at you.'
Ik kijk ze geïrriteerd aan. 'Koppen dicht.' Ze zijn meteen stil en we lopen naar buiten. Ik pak mijn handtasje en stop mijn portemonnee, identiteitskaart en mobiel er in.
We stappen in het busje en ik ga naast Niall en Gemma naast Harry, die achter het stuur zit. Louis en Liam zitten achterin.
'Je ziet er prachtig uit, Vic', fluisterd Niall. Ik glimlach naar hem.
'Dankje.'
JE LEEST
He is my brother?! (N.H) *1
FanfictionVicki Sneider is een meisje van 17 jaar oud. Ze heeft een broer: Steven, die 21 is en een zusje: Sophia, die 12 is. Verder heeft ze een vriendje, Bram van 19 jaar en twee beste vriendinnen, Sanne (16) en Anna (18). Wanneer ze 18 wordt, krijgt ze te...