Niall
Ik wordt wakker van mijn ringtone. Vermoeid en chagrijnig sla ik om me heen, om het irritante geluid te laten stoppen. Ik pak zuchtend mijn mobiel en neem op.
'Met Niall Horan?' klinkt mijn hese ochtendstem.
'Niall, waar ben je?! En waar zijn de anderen?!' schreeuwt de stem van Paul in mijn oor. Ik rol mijn ogen.
'Paul, het is maandag, dan hebben we geen interviews ofzo.'
'Oh, kut. Ja, dat is waar ook. Sorry!' Ik grinnik.
'Geeft niet, Paultje. Tot woensdag!'
'Tot woensdag, Niall.' Ik hang op en haal een hand door mijn haren. Ik kom overeind, trek mijn joggingsbroek en een zwart t-shirt aan en loop naar beneden.
Maura is al bezig met ontbijt en Louis zit al aan de eettafel. 'Goedemorgen!' roep ik vrolijk.
'Ook goedemorgen, Niall', mompeld Maura geïrriteerd en ik ga grinnikend naast Louis zitten.
'Is Victoria nog niet wakker?' vraag ik verbaasd. Louis schudt zijn hoofd.
'Nee, maar je mag haar wel wakker maken. Het ontbijt is bijna klaar', zegt Maura. Ik knik en sprint naar boven.
'Victoria! Wakker worden!' roep ik, terwijl ik haar kamer inren. Ze blijft gewoon slapen en ik neem een aanloop.
Ze schiet gillend overeind, terwijl ik op haar bed spring. 'Niall!' Ik begin te lachen en laat me op haar matras zakken. Ze kijkt me chagrijnig aan en kruipt het bed uit. Ik trek haar terug en ze valt tegen mijn borst aan, waardoor ik naar achteren val.
We schieten in de lach en ik leg mijn armen om Victoria's lichaam. 'Sis', mompel ik, terwijl ik haar dicht tegen me aan trek.
'Brother', zegt ze op dezelfde manier terug. Ik grinnik, waardoor ze ook moet grinniken.
'Het ontbijt is bijna klaar.' Ze knikt en ik laat haar los.
Ze schrikt en kijkt naar beneden. 'Wie heeft me omgekleedt?! Ik kan me niet herrineren dat ik me heb omgekleedt.'
'Mam heeft je omgekleed. Je was in slaap gevallen tegen Louis' schouder.' Ze knikt begrijpend en opgelucht.
'Je lag trouwens schattig te slapen.' Ze begint te blozen en ik begin te lachen. 'Kom, we gaan eten', zeg ik met een glimlach, terwijl ik mijn hand naar haar uitsteek.
Ze neemt mijn hand aan en we lopen samen naar beneden. Maura zet net de gekookte eieren en de bacon en toast op tafel.
We schuiven aan. 'Hey, sleepy honey. Lekker geslapen?'
'Heerlijk. Jij ook?' Maura knikt en gaat ook zitten.
'Hee, Nialler. Hoelaat vertrekt ons vliegtuig morgen?' vraagt Louis. Ik zie Victoria verstijven en kijk haar vragend aan. Ze krijgt tranen in haar ogen.
'Gaan jullie nou ook al weg?' Ik bijt op mijn lip en knik langzaam. Een traan rolt over haar wang naar beneden en valt op de grond.
'Ja, we hebben interviews, opnames en concerten. We gaan naar ons gezamenlijke huis in London.' Ze knikt langzaam, duidelijk teleurgesteld.
'We hebben nog wel een logeerkamer. Als je zin hebt, mag je wel mee?' stelt Louis voor. Ze kijkt hoopvol op en dan naar Maura.
Maura grinnikt. 'Van mij mag je wel mee hoor, lieverd.' Ze springt op en geeft Maura een grote knuffel.
'Dankje, mam!' Ze rent naar Louis toe en geeft hem ook een knuffel. Als laatst komt ze bij mij.
Haar dunne armpjes gaan om mijn borst en ik klem haar tegen me aan.
JE LEEST
He is my brother?! (N.H) *1
FanfictionVicki Sneider is een meisje van 17 jaar oud. Ze heeft een broer: Steven, die 21 is en een zusje: Sophia, die 12 is. Verder heeft ze een vriendje, Bram van 19 jaar en twee beste vriendinnen, Sanne (16) en Anna (18). Wanneer ze 18 wordt, krijgt ze te...