29

3.4K 131 7
                                    

Victoria

Maura Horan wil videochatten. Accepteren?

Ik klik op 'ja' en even later komt een breed glimlachende Maura tevoorschijn.

'Heey, schatje!' Ze zwaait vrolijk naar de webcam en ik zwaai lachend terug.

'Heey, mam!' Ze lacht.

'Heey, Louis.' Ze beweegt voor de webcam, om zo achter ons te kijken. 'En waar is mijn zoon?'

Ik grinnik. 'Die is nog in dromenland.' Ik sta op en neem de laptop mee. 'Ik zal hem wel wakker maken.'

Ik zet de laptop op het bed tegenover dat van Niall neer en kruip naast Niall onder de dekens.

'Louis, ga weg.' Ik houd mijn lach in. 'Harry, ben jij dat?' Hij duwt zijn hoofd kreunend in het kussen. Nu kan ik mijn lach niet meer inhouden en ik schater het uit.

'Goedemorgen, Vic.'

'Goedemorgen, slaapkop.' Niall komt verschrikt overeind en stoot zijn hoofd tegen het bovenste bed.

'Mam!' Ze grinnikt en Niall wrijft over zijn voorhoofd. 'Hoelang skypen jullie al?'

'Een paar minuten.' Niall knikt en slaat een arm om me heen.

'Hoe is het daar?'

'Goed, maar we missen jullie wel heel erg. Hoe is het daar?' Ze neemt een slok thee.

'Ook goed. Op dit moment zitten we in het vliegtuig, maar over een paar uur landen we in China.' Ik kijk Niall met open mond aan en hij grinnikt. 'Ja, dat wist je nog niet, he?'

Ik schudt lachend mijn hoofd en kijk weer naar de laptop. 'Fijn dat jullie het leuk hebben daar! Maar ik moet gaan, Greg komt zo met Denise en ik heb geen boodschappen gedaan.'

'Doei mam!' roepen Niall en ik gelijk uit en ze lacht en zwaait. Wij zwaaien terug en dan klikt ze weg.

Niall trekt me stevig tegen hem aan en ik glimlach tevreden. Ik sluit mijn ogen.

'Jongens, we moeten naar onze stoelen. Ze zetten bijna de landing in.' Ik open mijn ogen en zie Louis in de deuropening staan. Ik kruip uit de armen van Niall en loop naar mijn stoel.

Even later komt Niall naast me zitten en wordt er omgeroepen dat de landing wordt ingezet.

Even later staan we weer met beide benen op de grond. In freaking China!

We pakken onze koffers en lopen naar ons busje. We stappen in en langzaam rijdt het busje naar het hotel.

Heel kort stuk. Volgend hoofdstuk het concert. Hopelijk gebeurt daar wat leukers.

Love you all xxx wondergirl101

He is my brother?! (N.H) *1Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu