Victoria
'Bedankt dat jullie me wilden brengen, Kim', zeg ik als we op Nederlandse bodem staan. Het enige wat ik nu nog hoef te regelen is een taxi.
'Geen probleem, Vic. Laat de jongens weten wanneer je van plan bent terug te gaan.' Ik knik en pak mijn koffers.
'Bye.'
'Bye.' Ik loop het vliegtuig uit en loop naar het gebouw. Ik haal eerst een starbucks en loop dan naar buiten, voor het gebouw.
Ik kijk om me heen naar een taxi tot ik mijn naam hoor.
'Vicki!' Ik kijk om en zie Sanne en Anna op me afkomen.
'Sanne! Anna!' Ik geef ze beide een knuffel en ze knuffelen terug. 'Oh my god! Ik heb jullie zo gemist!'
'Wij jou ook', zegt Sanne.
'Bram vroeg of we je wilden ophalen. Hoezo ga je terug naar die lul?' Ik haal mijn schouders op en kijk Anna aan.
'Hij heeft het moeilijk, nu zijn ouders er niet meer zijn.' Ze knikken begrijpend.
'Blijf je lang?' Weer haal ik mijn schouders op.
'Ik weet niet hoelang ik blijf. Als Bram zich weer goed voelt, ga ik denk ik weer.' Anna en Sanne knikken begrijpend en pakken mijn koffers.
'Laten we gaan!' Ik lach en loop achter ze aan naar Anna's auto.
'Hoe is het bij je echte ouders?' vraagt Sanne na een tijdje.
'Ik heb Bobby en Maura leren kennen, en Niall natuurlijk. En toen ben ik na een weekje al meegegaan op tour met de andere jongens.'
'Oh my god!' Anna begint enthousiast in haar handen te klappen.
'Anna, houd je handen aan het stuur!' roept Sanne meteen hysterisch. Ik grinnik.
'Oh my god! Wat supergaaf! Kun je een keer wat regelen?' Ik grinnik weer.
'Of course!' Ik zie dat we de straat van Bram inrijden en een paar minuten later parkeren we voor zijn huis.
'Bedankt voor de lift! We spreken nog snel een keer af!' Ik geef ze nog snel een knuffel en pak dan mijn koffers.
'Doen we!' Ze stappen de auto weer in en zwaaien nog een keer. Ik zwaai terug en loop richting de voordeur van Bram's huis.
Even later druk ik op de bel en vliegt de deur open. Een huilende Kyra valt in mijn armen en ik troost haar ongemakkelijk.
'Vicki!' Ik til haar voorzichtig op en loop onhandig met mijn koffer naar binnen. Ik zet de koffer in de gang en pak dan mijn andere koffer, die ik er naast zet
'Vic?' Ik loop de woonkamer in en zie Bram met rode ogen op de bank zitten, met de kleine Esmee in zijn armen.
Ik glimlach zwak naar hem. 'Hey.'
Ter herrinering: Kyra is Bram's tien jaar oude zusje. Esmee is zijn 1 jaar oude zusje.
Sanne en Anna zijn de beste vriendinnen van Victoria.
Bram is de ex, maar dat wisten jullie vast nog wel. Hij is 19.
Love you all xxx wondergirl101
JE LEEST
He is my brother?! (N.H) *1
FanficVicki Sneider is een meisje van 17 jaar oud. Ze heeft een broer: Steven, die 21 is en een zusje: Sophia, die 12 is. Verder heeft ze een vriendje, Bram van 19 jaar en twee beste vriendinnen, Sanne (16) en Anna (18). Wanneer ze 18 wordt, krijgt ze te...