Victoria
Ik ga zitten aan de ontbijttafel en staar naar het eten. Hoe moet ik dat ooit naar binnen krijgen?!
'Wat is er?' vraagt Bram bezorgd. Ik kijk hem aan en haal mijn schouders op.
'Geen honger', mompel ik. Meteen komt Bram naast me zitten en legt zijn hand op mijn voorhoofd.
'Geen koorts. Wat is er aan de hand?' Ik slik en kijk naar beneden.
'Gewoon een beetje misselijk.' Bram legt zijn vinger onder mijn kin en dwingt me hem aan te kijken. Hij kijkt me onderzoekend aan en ik bijt op mijn lip. 'Ik ga naar boven.'
Snel sta ik op en ren ik naar boven. Ik hoor Bram niet achter me aankomen, gelukkig maar. Ik vlucht de badkamer in en doe de deur dicht.
Ik laat me zakken tegen de deur en sluit mijn ogen. Als ik ze weer open, valt mijn blik op een zak scheermesjes.
Zal ik het doen?
Ik haal mijn schouders op en voor ik doorheb wat ik doe, sta ik op en pak ik het mesje, dat ik doormidden breek. Even twijfel ik, maar dan zet ik het mesje op mijn onderarm.
De deurbel klinkt door het huis, maar ik besteed er geen aandacht aan. Ik blijf sneeën maken.
De deur vliegt open en ik kijk betrapt om. Daar staat Niall, met tranen in zijn ogen.
'Vic, waarom?' Ik begin te snikken en zak op de grond. Nog geen seconde later voel ik Niall's armen om mijn lichaam en word ik dicht tegen hem aangetrokken. Ik druk mijn hoofd in zijn shirt en begin onophoudelijk te snikken.
'Vic? Niall?' hoor ik Louis' stem op de gang en ik kijk bang in Niall's ogen.
'Please, zeg het niemand?!' smeek ik hem in paniek.
'We komen er zo aan, Louis! Niet binnen komen!' De voetstappen van Louis sterven af en ik haal opgelucht adem. 'Vic, waarom deed je dit?'
Ik bijt op mijn lip en kijk naar beneden. 'Vic...'
'Ik ben dik en lelijk. Niemand mag me. Mijn leven is zinloos. Niemand vindt me leuk. Zelfs jullie mogen me niet. Jullie doen alleen maar alsof jullie me mogen.' Ik voel hoe Niall's spieren zich aanspannen en probeer uit zijn grip te ontkomen.
'Victoria, hoe kom je daarbij?! De jongens en ik houden van je! En je bent sowieso mijn alles! En je bent niet dik of lelijk! Als we niet broer en zus waren geweest, had ik je wel gedate!' Ik kijk onzeker op en kijk diep in zijn ogen.
'Meen je dat?' Niall knikt en glimlacht zwak naar me. Ik sla mijn armen strak om hem heen en hij doet hetzelfde. 'Dankje, Niall!'
'Geen probleem, Vic. Als je dit maar onthoudt en je belooft jezelf nooit meer te snijden.' Ik knik langzaam.
'Ik beloof het.' Niall glimlacht en laat me los.
'Nou, kom op! Maak je armen schoon en dan gaan we naar beneden. De rest van de jongens kunnen niet wachten om je te zien!' Ik grinnik en houd mijn armen onder de kraan.
Oh my god! Zo erg bedankt allemaal!
Als je je afvraagt waarom ik zo blij ben, dit boek staat op fucking #3 in willekeurig!
Oh my god! Jullie zijn echt zo geweldig! Ik hou echt zoveel van jullie! Zonder jullie was dit nooit gelukt!
Ik ga nu proberen om op #1 te komen.
Oh ja, en nog een ding! Dit boek heeft de 20K readers behaald! 20000 lezers! Oh my god!
Ik hoop dat jullie een fijne sinterklaasavond hebben gehad!
So much love from me!
Love you all xxx wondergirl101
JE LEEST
He is my brother?! (N.H) *1
FanfictionVicki Sneider is een meisje van 17 jaar oud. Ze heeft een broer: Steven, die 21 is en een zusje: Sophia, die 12 is. Verder heeft ze een vriendje, Bram van 19 jaar en twee beste vriendinnen, Sanne (16) en Anna (18). Wanneer ze 18 wordt, krijgt ze te...