...

505 58 3
                                    

Beren böyle düşünüyordu ama belkide hissettikleri sadece bir teoriden ibaretti.Sonuçta kaza geçirmiş ve aylarca hastanede yatmıştı,kafasının karışması normal degilmiydi?
Kendisini toparlamaya çalıştı,elini yüzünü yıkadı ve etrafı toparladı.Etrafı kucaladıgını annesi anlasın istemedi.İşini bitirince odasına çıktı,yatagına uzandı ve tavanı izlemeye başladı.Kendisini iyi hissetmiyordu.Annesi,ablası ve Bedir ile mutluydu ama hepsini topladıgında aile olmaya yetmiyordu.Biran babası geldi aklına acaba hayatındaki eksiklik bumuydu?
Annesi babasının öldügünü söylemişti ama bu konuda detaylı konuşmamışlardı.Bu sırada kapı açıldı gelen Meral hanım ve leylaydı.Hemen yanlarına gitti ve Babası ile alakalı sorular sormaya başladı.
-Anne babam ne iş yapardı?
-Ne oldu kızım niye bu kadar meraklandin?
-Hayatımda boşluklar var,acaba babam ile alakalımı bilmek istiyorum.
-Baban doktordu kızım ama daha çok resim ile ilgilenirdi.Sende resim yapmayı çok seversin,babana çok düşkündün o ne yaparsa aynısını yapardın.
-Babam ne zaman öldü?
-Onbeşyıl önce kalbinden rahatsızlandı ve son resmini çizdikten sonra hayata gözlerini kapattı.
Konuşmaların ardından atolyeye gittiler.Beren'in ve Babası'nın çizdigi tüm resimler buradaydı.Anıların zihninde canlanacagı en güzel yerdi burası.Meral hanımda sırf bu yüzden getirmemişti Beren'i buraya.
-Burası çok güzel.
-Bak bu babanın son çizdigi resim.
-Ama bu benim.

KARmAŞIKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin