...

474 52 3
                                    

Peki bu zamana kadar nerelerdeydi,neden Beren'e olan aşkını kazadan sonra ilan etti, ölüm korkusundanmı yoksa hafıza kaybını fırsat bilmekmiydi? Bunların cevabını Beren veremezdi, Bedir'i daha yeni tanıyordu ve tanıdıgına göre iyi bir insandı.Belkide aşkını şimdi itiraf etmesinin sebebi Beren kendisini yalnız hissetmesin içindi.Şu an uygun oldugunu düşündü.Belkide Bedir gerçekten iyi birisiydi.Beren'in düşüncesi buydu ve artık hayatını düzene koymak istiyordu.
Atolyeye sıkça gidip resim yapmaya başladı,ileriki haftalarda sergi açmayı pilanlıyordu.Babasının adı sayesinde resimlerinin çokca satılacagını biliyordu.Biran aklına güneş çizmek geldi. Sabahları dogup akşamları batmayan,her daim yolunu aydınlatacak, üşüdügünde içini ısıtacak,baktıgı an gözlerini kamaştıracak bir güneş..
Ardından yanına yıldız çizmek geldi sadece akşamları çıkmayan, dilek tutmak için kayması beklenmeyen bir yıldız..
İkisini yan yana çizdi, İstanbul'un iki yakasının bir araya gelmedigi gibi güneş ile yıldızda bir araya gelmez,aynı anda aydınlatmazlar dünyayı.. Ama resimde bir aradalar yanyana,Beren'in tablosunu aynı anda aydınlatıyorlar.Hayatta istenilen bagzı güzellikler hayallerde yaşanır. Bu yüzdenki Beren hayal etmeyi hic bırakmadı,hayattan istedigi güzellikleri hayalinde yaşadı. Gözlerini her kapattıgında hayalleri ile uyuya kaldı,ve her gözünü açtıgında önünde gerçekler vardı ama yinede hayallerinden vazgeçmedi....

KARmAŞIKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin