14.Sayfa

302 33 2
                                    

İlk görevimizin ilk araştırmasını yapmak için hazırlıgımızı yaptık. Öncelikle çocukları annem gile bırakacaktık, arabaya bindik ve ilerlemeye başladık ,evlerimiz birbirine yakın oldugu için hemen geldik, çocuklar arabadan iner inmez Leyla teyzelerinin pastanesine koştular ,bizim Pastamızı hep leyla yapardı. Oturduk ve hep beraber pasta yedik, Aslı ve Berke muzlu Kenan ile Ben de çikolatalı severdik ve bunu bildigi için bize hep ayirirdi. Leyla ile aramızda bu zamana kadar hiç gizli saklı olmadı ve birbirimizin herşeyini bilirdik taki ben dedektif olana kadar. Yaklaşık beş yıldır ondan bu sırrı saklıyorum o ise herşeyini anlatıyor bana, yada ben öyle sanıyorum sonuçta bu hayatta herkezin bir sırrı vardır degilmi? Elbette Leyla'nın da benden saklı önemli bir sırrı olabilir. Önemli olan saklanan şeyin zararsız olmasıdır ama benim sirrim tehlikeli belkide onun sirrida tehlikeli bunu bilemeyiz. Taki karşıdaki bize anlatana kadar...
Çocukları bıraktıktan sonra arabaya binmek için ilerledim biranda kollarımdan birinin tuttugunu hissettim, arkamı döndüğümde leyla gözleri dolmuş bir şekilde bana bakıyordu sebebini soramadan kulagima yaklaşıp "Sana önemli bir sır verecegim" diyerek fısıldadı. Merak içerisinde neler olduğunu soracakken annem geldi.
-Neler kaynatiyosunuz bakalım?
-Hiç anne ablama çocuklara fazla çikolata vermemesi gerektigini söylüyordum.
-Evet Leyla torunlarimin dişlerini çürütuceksin.
-Neyse anne görüşürüz işe geç kalıyoruz.
_ Tamam kızım, bi ara şu iş yerinizi ziyarete gelmek istiyorum kaç ay oldu işe başlayalı hiç yaniniza gelmedim.
-Tamam anne gelirsin bi ara.
Evet annem iş yerimize gelmek istiyordu ama bizim iş yeri gizli bir yerdi ve herkez oraya giremezdi, mecburen sahte bir iş yeri ayarlamamiz gerekecekti. Neyse şu anda iş vakti, görev beklemez. Biran önce katilin bulunması gerekli...

KARmAŞIKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin