-Açelya hadi gidelim.
-Nereye??
Gözlerini fal gibi açarak uyarmaya çalışırken beni anlamam güç olmuştu doğrusu..
-Hani bugün uğramamız gereken biryer vardı ya..
-Hiiii tamam ayyy nasıl unutkanimm!!! Görüşürüz Melis bizim acilen çıkmamız lazım.Eşyalarımı toplayıp gömleğimi belime sardim ardından saçlarımı topuz yapıp Kenan'ın yanına gittim.
-Şaşkın mısın sen??
-Ya napimm ..
-Belkide bu gün herşeyin bittiği an, dikkatli olmalıyız hiçbir şey belli etmemeliyiz.
-Tamam, eminsin değilmi Haluk bu akşam işyerine gelmez.
-Onuda sen halledeceksin..
-Nasıl?
-Leyla ile konuşup Haluk'u oyalamasını sağlayacak sın.
-Tamam ozaman ben Annem gile geçeyim sende çocukların yanına git.
-Tamam.Bu akşam son akşamımız olabilir, her planımız hazır Haluk bu akşam otele gelmeyecek ve biz de yedek anahtar ile odasına girip araştırma yapacağız..
-Merhaba Leyla..
-Aa hoşgeldin Beren, yeğenlerim nerede?
-Onlar evde ben tek geldim.
-Bi problemmi var?
-Yo hayır! Ben senin ile konuşmaya geldim.
-Tamam kafe boş bugün gel.
Ne diyeceğimi bile hesap etmeden gelmiştim buraya, artık ağzıma ne söz gelir ise onunla oyalayacaktim Leyla yı,, gözlerine uzun uzun baktım ve dudaklarımı oynatarak ağzımdan kelimelerin çıkmasını sağladım.
-Haluk ile aran hala kötü mü?
-Evet malesef..
-Aranız düzelmedi ve sen burda öylece oturuyorsun öylemi?
-Ne yapabilirim ?
-Git konuş neden böyle davrandığını sor kaçarak çözemezsiniz sonuç ne olursa olsun git konuş.
-Aslında doğru söylüyorsun, kaçmamalıyım.
Pilanın ilk aşaması başarı ile sonuçlandı, Leyla Haluk ile görüşmeye gidecekti şimdi ise ikinci plan.. Leyla'nın eşyaları arasına dinleme cihazı koymalıyız ki herşeyin yolunda gittiğinden emin olalım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARmAŞIK
Mystery / ThrillerBirbirini çok seven iki dedektifin başına ne gelebilirki? İnsan hatırlamadığı birisini hala sevebilirmi? Yüzünü bile bilmeden sıcaklığını hissede bilirmi? Şimdi bu kitapta dedektif olmaya karar veren iki aşığın başına gelenleri okuyacaksınız....