Bedir yakalanmış ve Kenan ortaya çıkmıştı, peki başına neler geldi Bedir ona ne yaptı işte tüm bunlari öğrenmek için ikinci duruşmaya katılacaklardı.
O akşam el ele çocuklarının yanına gittiler sonunda hasret bitmiş vuslat yüzünü göstermişti. Aslı ile Berke uzun zamanın ardından babalarına sevinç çığlığı atarak sarılmış, Ömer ise abisinin yaşıyor olmasının şaşkınlığı ile baka kalmıştı. Anne ve Babasindan sonra abisini de kaybetmek dayanılmaz bir acı olsa gerek ama Kenan ölmemişti ve yaşıyordu işte bu çok güzeldi.
Beren ile Kenan sabaha kadar bir birlerinin gözlerine aşk ile bakmışlardı. Bu kadar aşık olanlar, tüm ömürlerini diz dize geçirselerde bir dakikalık ayrılık, ömre bedel olmazmiydi.
Sabah güneşi kendini göstermemişken kalkıp balkona geçtiler kahve içip Beren başına gelenleri Kenan'a anlattı. Kazayı, hafıza kaybını ve günlüğü... Hem anlattı hem yaşlar aktı gözlerinden. Kenan'ın ellerini tutup ona baktı ;
- Sana neler oldu ???- Tüm belgeleri polise verecektim yaka paça bir depoya götürdüler. Aslında direk başıma silah sıkıp öldürmekti istekleri, o sırada sen geldin zaten. O an kendi acımı unutu verdim sana ne yapacaklarını düşünüp durmaya başladım. Senin hayatın benimkinden daha önemliymiş onu anladım.
Ardından seni götürdüler oradan, sanin kaza geçirdiğini ve ölmen için kafana defalarca vurduklarini anlattılar. Ağlayarak haykırdım ama elimden hiçbirşey gelmedi. Sonra silahı tekrar başıma dogrulttular, sonrasında ise Bedir geldi. Hakan'a yüklü bir para vererek beni oradan alıp başka bir depoya attı. Senin ile geçirdiğim her gün için bir yumruk attı ama ben bunun acısını hissedemiyordum. Çünkü aklım ve kalbim hala senin ileydi. Daha sonra Bedir senin ölmediğini ve yaşadığını söyledi o zaman yaşama ümidimi yeniden hissettim. Senin ile evlenene kadar beni sağ tutacağını ve düğününüzü bana izlettikten sonra beni öldüreceğini söyledi.
-Psikopat pislik! sana nasıl yapar tüm bunları, peki elinden nasıl kurtuldun.??
- Depo ormanlık bir yerde idi. Av yapmak için gelen bi adam sayesinde kurtuldum, zaten bir saat sonra Bedir yakalandı.Hadi kalkıp duruşmaya gidelim, biran önce bu davayı kapatalım.....
Evlerinden ayrılıp duruşmaya katıldılar. Bedir herşeyi anlattı ve suçunu itiraf etti, sağlık durumundan şüphelenildigi için hastanede tedavi görmesine karar verildi. Bunca şeyi yapan insanın normal olması zaten imkansızdı.
Mahkemeden el ele ayrıldılar Bedir ise sadece arkalarından baka bildi. Bu aşkı bitirmeye gücü yetmemişti..
Birbirlerini seven iki dedektif tüm sorunların üstünden gelmeyi başarmıştı.................
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARmAŞIK
Mystery / ThrillerBirbirini çok seven iki dedektifin başına ne gelebilirki? İnsan hatırlamadığı birisini hala sevebilirmi? Yüzünü bile bilmeden sıcaklığını hissede bilirmi? Şimdi bu kitapta dedektif olmaya karar veren iki aşığın başına gelenleri okuyacaksınız....